12 תואר שני לבכירים במנהל עסקים EMBA תוכניות ב ספרד for 2024

תואר שני לבכירים במנהל עסקים EMBA תוכניות ב ספרד for 2024Filter
    • Barcelona, ספרד

    זמן מלא

    14 חודשים

    בקמפוס

    ספרדית

    בכל שלב של התוכנית, אנו מיישמים את המתודולוגיה המתאימה ביותר כדי לעודד "למידה מתוך עשייה". כל מה שקורה בכיתה ומחוצה לה נועד להשפיע ישירות על היום יום שלך. מגוון המתודולוגיות השונות משקף את מה שתאגידים מבקשים מאנשי מקצוע במונחים של מיומנויות כמו יכולת שיקוף, יכולת לפעול מול שינויים, הגיוון בעבודה בצוותים רב-תחומיים, והיכולת להתמודד עם האתגרים של חברה גלובלית. סביבה.

    • Barcelona, ספרד
    • Madrid, ספרד

    משרה חלקית

    20 חודשים

    בקמפוס

    אנגלית, ספרדית

    תואר שני במנהל עסקים של אסייד הוא תכנית במשרה חלקית בת 20 חודשים, שמטרתה הכשרת מנהלים בכירים, המאפשרת להם לשלב עבודה עם הטובים ביותר בחינוך לניהול. התוכנית נועדה לסייע לך להפוך למנהיגה גלובלית המסוגלת להשרות ולהניע שינוי בתוך חברות, להוביל בביטחון במסגרות לא ודאיות, ולתת פרספקטיבה חדשה לאתגרים העומדים בפני חברות וצוותי הניהול שלהן.

    • Barcelona, ספרד

    משרה חלקית

    12 חודשים

    בקמפוס

    ספרדית

    EAE MBA Executive EAE הוא ה- MBA במשרה חלקית שלנו, שנוצר כדי להגביר את ההתפתחות המקצועית שלך, בין אם בחברה קיימת או בבניית עסק משלך. ה- EMBA מיועד למנהלים ויזמים עם יותר משש שנות ניסיון, אמביציה ורוח חדשנות. תוכנית ה- Executive MBA מתנהגת כמו מערכת אקולוגית המשפרת את התפתחות כישורי האנליזה והמנהיגות בעזרת טכניקות מעודכנות ומעשיות, תוך שהיא מספקת לך את הגמישות הדרושה לך בחיי היום יום שלך.

    • Madrid, ספרד
    • Barcelona, ספרד
    • + 1 more

    זמן מלא

    18 חודשים

    בקמפוס

    ספרדית

    מנהל תואר שני במנהל עסקים במדריד נלמד בקמפוס ESIC Business & Marketing School . הקמפוס שלנו במדריד נפתח בשנת 2021 ויש בו 40 כיתות לימוד, אודיטוריום ל-300 איש, 16 חדרי עבודה, 5 נקודות מפגש, חדר כושר, חדר מיינדפולנס, קפיטריה ועוד ועוד.

    • Barcelona, ספרד

    משרה חלקית

    18 חודשים

    בקמפוס

    ספרדית

    תואר MBA למנהלים UPF Barcelona School of Management היא תוכנית פיתוח הניהול המאפשרת לך לתת את הדחיפה המוחלטת לקריירה המקצועית שלך ומכשירה אותך להוביל חברות עם חזון גלובלי וחדשני. תואר שני במנהל עסקים הוא תואר שני רשמי, מוסמך על ידי AMBA ומגובה בקפדנות ובמצוינות של אוניברסיטת פומפאו פברה.

    • Spain Online, ספרד

    משרה חלקית

    12 חודשים

    מְעוּרבָּב, למידה מרחוק

    ספרדית

    MBA Executive מציע למשתתף קשר אמיתי עם חדשנות וגישה למגמות העדכניות ביותר בניהול.

    • Online

    זמן מלא

    10 חודשים

    למידה מרחוק

    אנגלית, ספרדית

    אל תפספסו את ההזדמנות לקחת צעד קדימה בקריירה המקצועית שלכם במגזר הספורט. התמחו בניהול ספורט ולמד מהטובים ביותר - ריאל מדריד CF - מובילה עולמית בחדשנות וניהול ספורט.

    • Online

    זמן מלא, משרה חלקית

    12 חודשים

    למידה מרחוק

    ספרדית

    לתואר שני במנהל עסקים (EMBA) של OBS Business School יש השפעה על החזון האסטרטגי, הבינלאומי והחדשני של ניהול עסקי, בעוד שכל אחראי על ארגון עסקי, או על תחום בו, חייב להיות בעל ראייה הוליסטית של החברה, הבינו שכל החלטה אסטרטגית חייבת להיות מותאמת לאסטרטגיית החברה ולעשות בצורה חדשנית. המאסטר בניהול עסקי מתמקד בפיתוח הכישורים הדרושים כדי להוביל פרויקט עסקי, לקחת אחריות על תחום של החברה או להקים עסק משלך.

    • Madrid, ספרד

    משרה חלקית

    15 חודשים

    מְעוּרבָּב

    אנגלית

    אוניברסיטת בראון ובית הספר לעסקים של IE יצרו ברית ייחודית להציע תואר שני במנהל עסקים בדירוג עולמי ומוסמך משולש. יחד, אנו מחנכים מנהיגים רפלקטיביים, מחוללי שינויים ויזמים שאכפת להם מההשלכות האנושיות והחברתיות של העסק. במשך 15 חודשים, תצטרף יחד עם קבוצה בינלאומית של עמיתים ותשתתף במסע אקדמי קפדני עם סגל מפורסם. תכנית הלימודים הייחודית, הכוללת שיעורים מקוונים ואישיים, משלבת גישה הומניסטית להבנת איך לעשות עסקים. החל בנושאים כמו מימון ויזמות, התוכנית תחקור תחומים המתמקדים בהשפעות חברתיות, כגון גלובליזציה, קיימות, גיוון ושוויון, והשפעת ההיסטוריה על העולם המודרני שלנו.

    • Madrid, ספרד
    • Online

    משרה חלקית

    20 חודשים

    מְעוּרבָּב, למידה מרחוק

    אנגלית

    תואר שני במנהל עסקים במנהל עסקים בבית הספר למינהל עסקים מעניק לך כוח לחדד את כישורי המנהיגות שלך ולחדד את התובנות העסקיות שלך בזמן שאתה מתכונן להתמודד עם הסביבה העסקית המשתנה במהירות של ימינו. לצד קבוצה בינלאומית של עמיתים בעלי דעות דומות ופרופסורים מומחים, תקבלו תובנות חדישות, גלובליות כדי להניע הצלחה ארוכת טווח בנוף העסקי התחרותי הנוכחי. תלמדו מאקדמאים מהשורה הראשונה ותיישמו מיד תובנות חשובות לאין ערוך בעבודה היומיומית שלכם. כבר הראית את עצמך כמובילת תעשייה מנוסה. עכשיו זה הזמן לקחת את המיומנויות האלה לשלב הבא עם תואר שני במנהל עסקים.

    • Madrid, ספרד

    משרה חלקית

    14 חודשים

    בקמפוס

    אנגלית

    ה-MBAi Executive (MBAiE) הוא תוצאה של השילוב של הניסיון הארוך של לה סאל כבית ספר לעסקים בארה"ב (אוניברסיטאות משלו

    • Barcelona, ספרד
    • Madrid, ספרד
    • + 2 more

    משרה חלקית

    16 חודשים

    בקמפוס

    אחד הגדולים של התוכנית. שני פורמטים שונים. אחד תבחר תלוי בך! גלובל של IESE תוכנית Executive MBA נועד להיות אחרת.