4 תואר שני לבכירים במנהל עסקים EMBA תוכניות ב דנמרק for 2024

תואר שני לבכירים במנהל עסקים EMBA תוכניות ב דנמרק for 2024Filter
    • Milan, איטליה
    • Mumbai, הודו
    • + 6 more

    משרה חלקית

    18 חודשים

    מְעוּרבָּב

    אנגלית

    ה- Rotman- SDA Bocconi Global Executive MBA (Master in Business Administration) היא תוכנית מודולרית המשלבת את המומחיות והפרספקטיבות של בית ספר לעסקים מוביל אירופאי ובית ספר מוביל בצפון אמריקה במסע טרנספורמטיבי המתארח במרכזי עסקים בינלאומיים. נקודת השקה לשלבי קריירה עתידיים והכנה משולבת לתפקידי ניהול בכירים, GEMBA מספקת התמקדות מותאמת אישית בפיתוח מנהיגות ומציגה למשתתפים רשת גלובלית של מנהלים יוצאי דופן, סגל, מנהלים ומובילי מחשבה.

    • Copenhagen, דנמרק

    משרה חלקית

    21 חודשים

    בקמפוס

    אנגלית

    קח על עצמך עמדות מנהיגות רחבות ומאתגרות יותר בביטחון כאשר תסיים את תואר שני במנהל עסקים קפדני של CBS. נוצר כדי להתאים לדרישות היומיומיות של העסק, ה-CBS Executive MBA בעל הסמכה משולשת הוא השקעה בעתיד שלך, מפתח את בסיס הכישורים, הלך הרוח והביטחון שלך ותומך בך לקחת את הקפיצה הגדולה הבאה בקריירה שלך. כחלק מה-CBS EMBA שלך, תוכל לבחור מבין ארבעה ריכוזים: דיגיטליזציה, יזמות, ממשל וקיימות או פיננסים.

    • Copenhagen, דנמרק

    משרה חלקית

    22 חודשים

    בקמפוס

    אנגלית

    הצטרף לבית הספר לעסקים הגדול בסקנדינביה ולמד לצד מנהיגים מעוררי השראה מרחבי העולם. תוכנית ה-MBA ללא תחרות שלנו מיועדת למנהלי ספנות בעלי פוטנציאל גבוה. תואר שני במנהל עסקים בספנות ולוגיסטיקה (AKA: The Blue MBA) ייקח אותך לרמה הבינלאומית העליונה במנהל עסקים, המשקף את צרכי התעשייה בעולם שבו גלובליזציה, תחרות מוגברת ומהירות השינוי הטכנולוגי מתרחשים תמיד- הגדלת הדרישות על כישורי ניהול מנהלים.

    • Kolding, דנמרק

    משרה חלקית

    2 שנים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    תואר MBA זה הוא תוכנית חלקית ובינלאומית המוצעת על ידי אוניברסיטת לידס בקט בשיתוף פעולה עם International Business Academy רשות השידור בקולדינג.