34 תואר שני לבכירים במנהל עסקים EMBA תוכניות ב הממלכה המאוחדת for 2024

תואר שני לבכירים במנהל עסקים EMBA תוכניות ב הממלכה המאוחדת for 2024Filter
    • London, הממלכה המאוחדת
    • Dubai, איחוד האמירויות הערביות

    משרה חלקית

    18 חודשים

    בקמפוס

    אנגלית

    איזון עבודה ולימודים עם תכנית חלקית זו המשלבת את חווית הקמפוס הסוחפת עם הגמישות שאנשי מקצוע עסוקים צריכים.

    • City of Carlisle, הממלכה המאוחדת

    זמן מלא, משרה חלקית

    1 שָׁנָה

    למידה מרחוק

    אנגלית

    תואר שני במנהל עסקים (MBA) הוא הסמכת הניהול הראשי למנהלים. תוכנן להצלחה שלך, תואר שני במנהל עסקים יוצר מנהלים ייחודיים עם ידע מקיף על הנוהגים העסקיים האחרונים. תואר שני במנהל עסקים זה מעניק לכם סקירה נהדרת של עולם העסקים ומשפר את הידע והמיומנויות שלכם עוד יותר. זה מספק הבנה הרבה יותר עמוקה של הסביבה העסקית ועוזר לך להיות מנהלים מסוגלים. הסמכה זו לניהול תקן זהב עולמי מספקת חוויה עסקית וניהולית קפדנית ומאתגרת לתארים מתקדמים בה התלמידים מתפתחים לצד מנהלים מנוסים ואנשי מקצוע עסקיים כדי להקל על הפיכתם למנהלים או אנשי מקצוע יעילים יותר.

    • Nottingham, הממלכה המאוחדת

    משרה חלקית

    2 שנים

    מְעוּרבָּב, למידה מרחוק

    אנגלית

    ה-MBA הגלובלי שלנו למנהל עסקים הוא שותפות רבת עוצמה בין בית הספר לעסקים נוטינגהאם ובתי ספר מובילים לעסקים בדרום אפריקה ובברזיל. על ידי שילוב המומחיות שלנו, תפתח פרספקטיבה גלובלית באמת, קשרים בינלאומיים וידע להוביל בעולם לא ודאי ומקושר. התוכנית תוכננה תוך התמקדות במנהיגות בת קיימא ואחראית. עקרונות אלה מוטמעים בכל המודולים שלנו. אתה תהיה שקוע בפרויקטים של מנהיגות קונטקסטואלית, תחקור אתגרים אסטרטגיים בעולם האמיתי ותיישם את הלמידה שלך במקום העבודה שלך. בין אם אתה רוצה לקחת על עצמך תפקיד בכיר יותר או לאמץ את ההזדמנויות והסיכונים של עולם מקושר, תואר שני במנהל עסקים גלובלי הוא תוכנית דגל וחווית למידה טרנספורמטיבית.

    • Eltville, גרמניה
    • Regensburg, גרמניה
    • + 6 more

    משרה חלקית

    15 חודשים

    בקמפוס

    אנגלית

    תואר שני במנהל עסקים בנדל"ן בינלאומי נועד לתת לאנשי מקצוע בתחום הנדל"ן יתרון תחרותי על פני שחקנים אחרים בשוק, ולספק להם את הכלים להתחרות בשוק בינלאומי. הקורס מיועד לאנשי מקצוע בתחום הנדל"ן המעוניינים לעצב את התעשייה באופן בר קיימא ולהשיג הבנה טובה יותר של מימון והשקעות נכסים כמו גם של שווקים בינלאומיים, במיוחד השווקים בארה"ב, בריטניה ואסיה.

    • Online

    זמן מלא, משרה חלקית

    18 חודשים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    תוכנית MBA (CMI) מקוונת זו מ- Arden University מספקת יתרון קריטי להצליח בשכבה העליונה של העסק, תוך התמקדות באיכויות מנהיגות, קיימות עסקית ועיצוב מודלים אסטרטגיים. בין אם אתה יוצר סטארט-אפ נישה או פועל בתאגיד בעל הכרה בינלאומית, תוכנית ה-MBA של Arden מעניקה לך את הכישורים הדרושים לך כדי להקים את העסק שלך להצלחה.

    • London, הממלכה המאוחדת

    משרה חלקית

    22 חודשים

    מְעוּרבָּב

    אנגלית

    תואר שני במנהל עסקים מהשורה הראשונה המכין אנשי מקצוע מנוסים לתפקידי מנהיגות בכיר בעולם מונע טכנולוגיה. תואר שני במנהל עסקים (EMBA) המבוסס בלונדון היא תוכנית במשרה חלקית שתוכננה במיוחד עבור אנשי עסקים מנוסים המעוניינים להאיץ את הקריירה שלהם או במסלול קיים או על ידי מעבר להקשר או תפקיד עסקי חדש.

    • Oxford, הממלכה המאוחדת
    • Sharjah, איחוד האמירויות הערביות

    זמן מלא

    12 חודשים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    הרוויח את ה-MBA האירופי שלך בניהול משאבי אנוש באמצעות שיעורים מקוונים אינטראקטיביים וגמישים. תוכנית אידיאלית במשאבי אנוש למנהלים עובדים ברחבי העולם

    • Birmingham, הממלכה המאוחדת

    משרה חלקית

    5 סמסטרים

    בקמפוס

    אנגלית

    גמיש ומעשי, תואר MBA למנהלים נועד להשתלב בהתחייבויות הקריירה הקיימות, ומאפשר למנהלים במגוון תעשיות ומגזרים לרצות להגביר את סיכויי הקריירה שלהם.

    • South Kensington, הממלכה המאוחדת

    זמן מלא, משרה חלקית

    22 חודשים

    מְעוּרבָּב

    אנגלית

    תואר שני במנהל עסקים (EMBA) המבוסס בלונדון הוא תוכנית במשרה חלקית שתוכננה במיוחד עבור אנשי עסקים מנוסים המעוניינים להאיץ את הקריירה שלהם, בין אם במסגרת מסלול קיים או על ידי מעבר להקשר או תפקיד עסקי חדש. התוכנית מועברת באמצעות שילוב של הוראה מקוונת והוראה אישית, תוך ניצול היתרונות של למידה מעורבת תוך צמצום מספר הימים שאתה צריך לבלות מחוץ למשרד.

    • London, הממלכה המאוחדת

    זמן מלא, משרה חלקית

    1 שָׁנָה

    בקמפוס

    אנגלית

    תואר שני במנהל עסקים (MBA) הוא תואר שני מוכר בינלאומי במנהל עסקים וניהול. קורס זה נועד לפתח את המנהיגים העסקיים של העתיד. היא ניגשת למנהיגות אחראית מנקודות המוצא של יצירתיות, פרקטיות ותושייה חברתית.

    • London, הממלכה המאוחדת

    משרה חלקית

    2 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    מדורג במקום השישי בעולם ובמקום הראשון בבריטניה* על ידי ה-Economist/WhichMBA? דירוג Executive MBA לשנת 2020, MBA Executive שלנו (לונדון) יעניק לך את כישורי המנהיגות האסטרטגית הדרושים לך כדי להשפיע באופן מיידי. במהלך הזמן שלך איתנו ומחוצה לו, אנו נתמוך ונניע אותך, כמו גם נדחוף, נבקר ונאתגר אותך להוציא את יוצר השינוי הפנימי שלך החוצה.

    • Siedlęcin, פולין
    • Mała Kamienica, פולין
    • + 3 more

    מִבְחָן

    • Online United Kingdom

    זמן מלא, משרה חלקית

    1 שָׁנָה

    למידה מרחוק

    אנגלית

    תלמדו מודול 'אסטרטגי' חוצה, המיועד למנהלים מתרגלים המעוניינים לקחת את הצעד למעלה על ידי בחינת רעיונות עכשוויים בהקשר גלובלי. הפיתוח והיישום של האסטרטגיה וכיצד תוכל לקיים את עצמך ואת הארגון שאתה מנהל בעתיד הם נושאים שתחקור. לאחר מכן יתקיים פרויקט מבוסס עבודה באזור רלוונטי לבחירתך המספק לך הזדמנות להוסיף ערך למעסיק שלך ולשפר את קורות החיים שלך.

    • UK Online, הממלכה המאוחדת

    זמן מלא, משרה חלקית

    9 חודשים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    UK Home Learning College גאה להציע תוכנית MBA ייחודית זו, שתוכננה במיוחד עבור מנהיגים קיימים ושואפים ומנהלי עסקים לכל המגזרים בתעשייה. הוא כולל מגוון רחב של דיסציפלינות עסקיות חיוניות המספקות לנציגים הבנה הוליסטית של עולם העסקים העולמי של ימינו.

    • Norwich, הממלכה המאוחדת

    משרה חלקית

    27 חודשים

    בקמפוס

    אנגלית

    Executive MBA של בית הספר לעסקי נוריץ 'הוא תכנית ניהול מתקדם במשרה חלקית לכל מי שרוצה להאיץ את סיכויי הקריירה שלהם ולהשיג עמדת ניהול בכירה.