5 תואר שני לבכירים במנהל עסקים EMBA תוכניות ב איטליה for 2024

תואר שני לבכירים במנהל עסקים EMBA תוכניות ב איטליה for 2024Filter
    • Trieste, איטליה

    משרה חלקית

    23 חודשים

    מְעוּרבָּב, בקמפוס

    אנגלית

    תואר שני במנהל עסקים בחדשנות עסקית (EMBAIN) מיועד למנהלים שרוצים לנצל את ההזדמנויות שמציעות הטכנולוגיות החדשות כדי להגביר את הזריזות ולשנות את המודלים העסקיים של החברות שלהם.

    • Milan, איטליה
    • Mumbai, הודו
    • + 6 more

    משרה חלקית

    18 חודשים

    מְעוּרבָּב

    אנגלית

    ה- Rotman- SDA Bocconi Global Executive MBA (Master in Business Administration) היא תוכנית מודולרית המשלבת את המומחיות והפרספקטיבות של בית ספר לעסקים מוביל אירופאי ובית ספר מוביל בצפון אמריקה במסע טרנספורמטיבי המתארח במרכזי עסקים בינלאומיים. נקודת השקה לשלבי קריירה עתידיים והכנה משולבת לתפקידי ניהול בכירים, GEMBA מספקת התמקדות מותאמת אישית בפיתוח מנהיגות ומציגה למשתתפים רשת גלובלית של מנהלים יוצאי דופן, סגל, מנהלים ומובילי מחשבה.

    • Online Italy

    משרה חלקית

    15 חודשים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    • Milan, איטליה

    משרה חלקית

    14 חודשים

    למידה מרחוק

    אִיטַלְקִית

    בנקאות ה- EMBA היחידה הניתנת באיטליה, והיא מאורגנת על ידי בית הספר להכשרת הבנקאות החשוב ביותר באיטליה. תואר שני במנהל עסקים הוא דרגת ההתמחות הגבוהה ביותר שניתן להשיג בעולם להכשרת מנהלים. התוכנית כוללת יסודות ניהול שיווק ושיווק.

    • Rome, איטליה

    זמן מלא, משרה חלקית

    1 שָׁנָה

    מְעוּרבָּב, למידה מרחוק, בקמפוס

    אנגלית

    תכנית זו נועדה לאפשר לאנשי מקצוע / מנהלים להרוויח תואר MBA בינלאומי מוסמך בינלאומי תוך שהם ממשיכים להמשיך בקריירה שלהם. אנו שמים דגש על פרקטיקות בין-תרבותיות מוכווני קריירה תוך שילוב ההתקדמות האחרונה בתיאוריה. אנו מספקים לך הזדמנות וניסיון ייחודיים להשיג תואר שני במנהל עסקים ברומא, איטליה, ולתרום בהצלחה להתפתחות הכלכלית והחברתית באופן מקומי, אזורי ובינלאומי.