3 תואר שני לבכירים במנהל עסקים EMBA תוכניות ב אוסטרליה for 2024

תואר שני לבכירים במנהל עסקים EMBA תוכניות ב אוסטרליה for 2024Filter
    • Sydney, אוסטרליה
    • Moore Park, אוסטרליה
    • + 2 more

    זמן מלא, משרה חלקית

    2 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    ה- UTS Executive MBA מיועד לאנשי מקצוע מנוסים ולמפתחי שינוי שאפתניים, חדשנים, מייסדי סטארט-אפ ומנהיגים ילידים. מי שמבקש להמשיך ולפתח את כישורי המנהיגות האסטרטגית, ביטחון ויכולות ניהול החדשנות, יענה לאתגרים מורכבים ויוביל פיתוח כלכלי בר -קיימא. תכונות ה- EMBA: לימוד ייעודי Pathways בנושא טרנספורמציה ארגונית, יזמות ומנהיגות ילידת כך שיתאים ליעדי קריירה מעשיים, יישומיים וממוקדים לסטודנטים בכלים ובמתודולוגיות עדכניות וטרדיסציפלינריות מקיפות ביותר ועבודה על ממש, פרויקטים משלהם ולקוח לפיתוח יכולות פתרון בעיות וקבלת החלטות אסטרטגיות אימון והדרכה נרחבים על ידי אנשי מקצוע מנוסים בתעשייה ויזמים בהעברת קורסים על ידי UTS אנשי אקדמיה מובילים, סגל אורחים בינלאומי ואנשי מקצוע מנוסים מאוד בלמידה באמצעות פנים מקוונות ומודעות בלוק. שיעורים פנים אל פנים המיועדים לאנשי ניהול ולמייסדים דלי עת גמישים כדי להקל על הזדמנויות רשת רחבות, למידת עמיתים והשלמת שיתוף פעולה באמצעות תוכנית לימודים מואצת לשנה או בגמישות של עד 24 חודשים. התוכנית מספקת חוויה אינטגרטיבית מקל על הסטודנטים המעבר מתפקידים טקטיים לאסטרטגיים ובונה את היכולות המקצועיות שלהם, את הרשתות ואת הביטחון ליצור את פרק הקריירה הבא שלהם.

    • Melbourne, אוסטרליה
    • Mount Eliza, אוסטרליה

    משרה חלקית

    14 חודשים

    בקמפוס

    מלבורן EMBA פותחה עבור מנהלים בכירים בעלי פוטנציאל גבוה שרוצים את הטוב מכל העולמות - חוויה המאפשרת להם להגשים את הקריירה והשאיפות האישיות שלהם, ללמוד עם עמיתיהם, לשפר את ביצועי העבודה שלהם ולשמור על איזון בחייהם האישיים. .

    • North Wollongong, אוסטרליה
    • Sydney, אוסטרליה

    משרה חלקית

    2 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    מנהל חטיבת המנהלים של עסקים (EMBA) מספק מערך משולב של יכולות תיאורטיות ומקצועיות מתוחכמות למנהלים, אלה השואפים לתפקידי ניהול ויזמים.