תואר שני במנהל עסקים - ניהול דיגיטלי
USEK - Holy Spirit University of Kaslik
מידע מפתח
תבחר מיקום
מיקום הקמפוס
Jounieh, לבנון
שפות
אנגלית
פורמט לימוד
מְעוּרבָּב
מֶשֶׁך
18 חודשים
לִפְסוֹעַ
זמן מלא
שכר לימוד
USD 480 / per credit
מועד אחרון להגשת בקשה
בקש מידע
תאריך ההתחלה המוקדם ביותר
Oct 2024
מלגות
חקור הזדמנויות למלגות כדי לעזור במימון הלימודים שלך
מבוא
בית הספר לעסקים USEK (UBS) בשיתוף עם ESSCA (École Supérieure des Sciences Commerciales d'Angers), חבר ב- "Conférence des Grandes Écoles" (CGE) ו- AACSB, EQUIS ו- AMBA משולש מוסמך, יכול כעת להציע ייחודי תוכנית בלבנון המספקת לסטודנטים תעודה כפולה:
- תואר שני מיוחד בניהול דיגיטלי מ- ESSCA;
- בעל תואר שני במנהל עסקים מ- USEK.
תוכנית זו, המועברת בקמפוס ESSCA בפריז ומוסמכת על ידי "Conférence des Grandes Écoles" (CGE), מועברת גם ב- USEK בלבנון ומיועדת לאנשי מקצוע צעירים לבנונים.
היא מציעה את ההתמחויות הבאות למועמדים המעוניינים:
- ניהול דיגיטלי, אפשרות טרנספורמציה דיגיטלית תאגידית, היוצרת מנהלי מנהלים העובדים בשיטות זריזות, ויכולים לבסס אסטרטגיה דיגיטלית לטובת המותג שלהם (ב- B2C או ב- B2B);
- אופציה לניהול דיגיטלי, פיתוח עסקי, המהווה מנהלים תוך-ארציים שיכולים לבצע ולפתח פרויקטים טכנולוגיים מתקדמים תוך הקפדה על ביצועים כלכליים של הפעילות הדיגיטלית של הארגון.
מטרות התוכנית
תוכנית זו יוצרת מנהלים דיגיטליים המסוגלים:
- הגדרת מודלים עסקיים דיגיטליים לטובת אתגרים אסטרטגיים
- שליטה בחווית המשתמש, בנתונים הגדולים ובנופי השיווק באינטרנט
- סנכרון אסטרטגיות השיווק ובעקבות צמיחת הפעילות הדיגיטלית של הארגון
- פיתוח ובקרה על פעילות עסקית אלקטרונית
- גירוי שינוי תרבותי וארגוני באמצעות זריזות וחדשנות
תכנית לימודים
משך התכנית הוא 18 חודשים; יש לנסח תזה מקצועית על ידי הסטודנטים בסוף התכנית. הקורסים מועברים בעיקר פעם בחודש בסוף השבוע.
מחצית מהתכנית מועברת בצרפתית, ואילו המחצית השנייה מועברת באנגלית. המבנה שלו משלב 38 קרדיטים בארה"ב.
משלחת למידה
בסוף הסמסטר הראשון, הסטודנטים נקראים לנסוע לעמק הסיליקון, הטכנופול הקליפורני, ל"משלחת למידה". טיול לימודי זה כולל מפגשים עם אישים של חדשנות ויצירת ארגונים, מפגשי נטוורקינג וביקורים במפעלים, מרכזי מחקר, אוניברסיטאות וסטארטאפים.
קורסים
ליבה משותפת
- DMGT515 שיטות מחקר עסקי ופיתוח מקצועי
- DMGT520 נתיב לקוחות, אסטרטגיות ניידות ומדיה חברתית
- DMGT530 מודלים עסקיים דיגיטליים, חדשנות וביג דאטה
- DMGT525 שיווק דיגיטלי והתקנים מחוברים
- DMGT510 יסודות לימודי עסקים
- משלחת למידה בינלאומית DMGT535
אפשרות 1 - התמחות בטרנספורמציה דיגיטלית של הארגון
- אסטרטגיית מותג DMGT610 בעולם דיגיטלי
- DMGT615 טרנספורמציה דיגיטלית וניהול שינויים
אפשרות 2 - התמחות בפיתוח עסקי
- DMGT625 אסטרטגיות פיתוח עסקי
- DMGT620 עיצוב אתרים ופלטפורמת מסחר אלקטרוני
אבן חן
- תזה מקצועית DMGT690A
בשיתוף עם בית הספר לניהול ESSCA, צרפת. לסטודנטים תינתן דיפלומה כפולה: תואר שני מתמחה בניהול דיגיטלי מ-ESSCA, ותואר MBA Executive מ-USEK
יעד למידה 1: הבוגרים ישלטו בחוויית השיווק הדיגיטלי האסטרטגי.
- מטרת הלמידה 1. ניתוח אסטרטגיות שיווק חווייתיות על מנת ליישם חווית קניות אלקטרוניות.
- מטרת למידה 2. להפגין יכולת לסנכרן תוכנית שיווק ניידת בתוך אסטרטגיה רב-ערוצית.
- מטרת למידה 3. ניצול נתונים ובניית גישת שיווק עסקית ביצועית המבוססת על ידע של הלקוח.
יעד למידה 2: הבוגרים יתרגלו חדשנות הנוגעת למודלים עסקיים דיגיטליים.
- מטרת למידה 1. לפתח חדשנות ולהשתמש בקנבס של מודל עסקי.
- מטרת למידה 2. הגדרת אסטרטגיית תקשורת דיגיטלית.
מטרת למידה 3: הבוגרים יהיו בעלי יכולות ניהול מותג אסטרטגי דיגיטלי.
- מטרת הלמידה. פיתוח ויישום תוכנית פעולה של מותג דיגיטלי ב-360 מעלות.
יעד למידה 4: הבוגרים יקבלו את המיומנויות הנדרשות הקשורות לטרנספורמציה דיגיטלית.
- מטרת למידה 1. להבין את הטרנספורמציה הדיגיטלית של הארגונים ואת האבולוציות הניהוליות הקשורות לפיתוח דיגיטלי.
- מטרת הלמידה 2. להבין מושגי ניהול פרויקטים זריזים וליישם שיטות ניהול מתאימות בסביבה עסקית דיגיטלית.
יעד למידה 5: לבוגרים יהיו מיומנויות תקשורת אפקטיביות.
- מטרת הלמידה 1. לארגן, לכתוב ולבצע דוחות מקצועיים בעל פה ובכתב לעסקים בסביבה גלובלית.
- מטרת למידה 2. דיבור והצג באמצעות מיומנויות תקשורת מקצועיות וטכנולוגיה.
קבלה
אפשרויות קריירה
תוכנית זו מספקת את הזדמנויות העבודה הבאות:
- קצין דיגיטלי ראשי
- מנהלת שיווק ודיגיטל
- E-business דיגיטלי יזם / אינטרפרנס
- מנהלת פרויקטים בשיווק באינטרנט ותקשורת דיגיטלית
- יועץ אסטרטגיה דיגיטלית
- מפתח עסקי
- מנהל עסקים אלקטרוניים
- מנהל מותג
- מנהל מדיה חברתית