שם המאסטר תואר שני במנהל עסקים בניהול ספורט
התחלת הקורס אוקטובר 2019
משך הזמן 12 חודשים

תואר שני במנהל עסקים בניהול ספורט

הכוונה וניהול של גורמי ספורט הם אתגר דיפרנציאלי בכל הקשור לארגון וניהול של כל סוג אחר של ארגונים. מבחינה הגיונית האחראים לניהול גורמי ספורט יזדקקו לידע ומיומנויות בסיסיים הקשורים בקבלת החלטות אסטרטגיות, שיווק, ניהול פיננסי וניהול אנשים. אך מעבר לכל מיומנויות אלה, הם יזדקקו לידע מעמיק של אידיוסינקרטיות, כללי משלהם ומנועי השינוי בגופי הספורט.

מה שגרם לי להחליט על בית הספר הייתה תשומת הלב שקיבלתי. הם היו מוכנים מאוד להסביר את כל הספקות שלי וזה שימש כדי להבהיר אם זה מה שחיפשתי.

סלטיק מכה
סטודנט SMS

החל מניהול חדר כושר או מועדון מקומי קטן וכלה בניהול מועדון כדורגל חזיתי בהקשר הבינלאומי, על גורמי ספורט להבטיח ערבויות הכנסה , ניהול פיננסי טוב, ניהול הולם של אנשים עם פרופילים באופן קיצוני. שונות (מטפלת המוסד, לחדרי ההנהלה המקצועיים פחות או פחות, לספורטאי העילית).

תכניות צמיחה בתחום הספורט רוכשות מימד חדש אותו הציבו כמה מומחים בין יעילות הניהול לבין ויסות התשוקה לספורט. עסק הספורט , ללא קשר לסוג הארגון או הספורט הספציפי, מבוסס על שלושה עמודי תווך עיקריים שצריך לדעת, לנהל ולהרחיב.

למוזרויות המורכבות והמורכבות של עולם החסויות, תוצאות הספורט, זכויות אורקוליות, הכשרה של ספורטאים בעלי ביצועים גבוהים, שירותים נגזרים ... נוספו האתגרים החדשים הקשורים לתפקיד הרשתות החברתיות, ההימורים עדיין צצים ספורט, הופעת משתמשים חדשים מהפופולריות וההמוניה של תרגילי ספורט מסוימים.

בקיצור, הכוונתם וניהולם של גורמי הספורט בעשור הבא יחייבו אנשי מקצוע בעלי חזון חדש ורחב, עם כישורים רוחביים, המבוססים על ידע על צרכיהם ואפשרויותיהם של גורמי ספורט הגדלים ומתפתחים בתוך הקשר גלובלי ודיגיטלי.

מטרות

המטרות העיקריות של תוכנית זו הן:

  • הכירו את הספציפיות של עסקי ספורט, והבינו את ההבדלים בין ענפי ספורט שונים, מדינות ואזורים שונים.
  • הכשרת סטודנטים בהחלטות אסטרטגיות וניהוליות בענף הספורט.
  • להבין את עמודי התווך של עסק ספורט ולהעמיק כל אחד ממקורות ההכנסה, העסקי ואסטרטגיות המפתח שלה על מנת למקסם את הערך שלהם.
  • פיתוח תוכניות צמיחה של גורם ספורט, החל מניתוח ההזדמנויות וכלה בהבטחת כדאיות התוכנית.
  • פיתוח כישורי הניהול שלהם לניהול צוותים רב תחומיים ורב תרבותיים.
  • להבין את המסגרת המשפטית והאתית השולטים בעולם הספורט והשלכותיו על העסק.

תכנית לימודים

תואר שני במנהל עסקים בניהול וניהול ספורט בנוי על סמך הנושאים הבאים המשולבים בפרויקט גמר, המספקים את הכלים הנחוצים לפיתוח קריירה מקצועית בתחום עסקי הספורט.

נושא ECTS
1. סביבת הספורט והשוק העולמי שלה 3
2. ניהול אסטרטגי 3
3. שיווק וספורט בחסות 5
4. ניהול כלכלי, פיננסי ופיסקלי 4
5. העסק במקום הספורט 5
6. זכויות אורקוליות בספורט 3
7. העסק הדיגיטלי בספורט 2.5
8. ניהול ביצועי ספורט 3
9. תפעול וארגון עסקי 3
10. משפט בתחום הספורט 3
11. כישורי ניהול וניהול כשרונות 4
12. טכנולוגיה, מערכות מידע והפיכה דיגיטלית של ארגוני ספורט 4
13. נושאים אופציונליים
יזמות וחדשנות
שוק העברות ספורט
מדיניות ציבורית בתחום הספורט
ארגון ושיווק אירועי ספורט בינלאומיים (פריז)
בחר 7.5
2.5
2.5
2.5
5
14. פרויקט מאסטר סופי 10
סה"כ 60

1. ספורט סביבת השוק העולמי שלה

נושא שמציג את הסטודנט בהקשר של עסק הספורט בעולם, וכן ניתוח ההבדלים הקיימים בשווקים ובספורט שונים. מושג ממשל הספורט הבינלאומי מוצג: הכרת הארגונים השולטים ומסדירים את הספורט ברמה הלאומית והבינלאומית, וכן את תחום השיפוט וההיררכיה שלהם.

2. ניהול אסטרטגי

גופי ספורט, כמו כל חברה אחרת, צריכים לבסס את ניהולם על אסטרטגיה לטווח בינוני וארוך. נושא זה יכיר את התלמיד את היסודות התיאורטיים והבסיס המתודולוגי של ניהול אסטרטגי, כמו גם יישום אסטרטגיות ארגוניות.

3. שיווק וספורט בחסות

המותג של ארגון הספורט הוא אחד הנכסים הרלוונטיים ביותר בענף הספורט, העמוד עליו בנוי עסק החסויות, מכירת סחורה ורישיונות, והוא גם נושא התקשורת הארגונית ו יחסי ציבור ניתוח אסטרטגיות חסות שוטפות ואבולוציה הנגזרות מהדיגיטציה. האתגרים של איגוד המותגים יעבדו על מדיות שונות ועם יעדים שונים, תוך הבנת הסיכונים של שיווק מארב. הנושא מעמיק גם בתחום הסחורה ורישיון המותג.

4. ניהול כלכלי, פיננסי ופיסקלי

הן בארגון הספורט הצנוע ביותר והן במועדון הספורט הנחשב ביותר, ניהול פיננסי הוא אבן הפינה להישרדותו וצמיחתו של המוסד. מימוש השקעות, שליטת ההון החוזר, ניהול המשאבים, שוק האשראי, חייבים להיות תחומים שמנהל גורמי הספורט מכיר ושולט בהם. יש מעט מועדונים שראו את מסלולי הספורט שלהם האטו בגלל חוסר איזון חשוב בין יכולת הספורט לכושרם הכלכלי. ניהול טוב צריך לנסות להתגבר על הקשיים שחוסר איזון שכזה יכול ליצור.

5. עסקים בזירת הספורט

העסק שנוצר במקום הספורט בכמה ענפי ספורט וקטגוריות, מקור ההכנסה החשוב ביותר של גורם ספורט. ממכירת כרטיסים וכרטיסי עונה ועד יצירת סיור במתקנים, דרך שירותי קייטרינג או השכרת מתקנים לאירועים אחרים. מכשירים אינטרנטיים וניידים עושים מהפכה בחוויית הקנייה והקשר הישיר עם הצרכנים, כמו גם מביאים אפשרויות חדשות בחוויה במקום.

6. זכויות אורקוליות בספורט

ניצול זכויות אורקוליות הוא מרכיב מהותי יותר ויותר בהצהרת הכנסות של גורמי ספורט ותחרויות. מסיבה זו נושא זה יעמיק את שוק זכויות הטלוויזיה במדינות העולם השונות, כמו גם את האינטרנט, OTT ואפשרויות הצריכה החדשות ואת המסגרת התחרותית החדשה. בעולם הכדורגל חוזי זכויות אור-קולי עוברים טרנספורמציה והתפתחות מתמדת במודלי הניצול, כמו גם בהערכת שווי המסחור שלהם ברחבי העולם.

7. העסק הדיגיטלי בספורט

נושא זה מכסה את האסטרטגיה הדיגיטלית של גורמי ספורט, שיווק דיגיטלי ככלי חוצה הפעלה וההזדמנויות שפתוחות הערוצים הדיגיטליים לצמיחת הכנסה. גורמי ספורט הפכו לחלק מחברות הבידור והתקשורת. ומתפקיד זה הם מנהלים קהלים דיגיטליים גדולים בהרבה מהתקשורת. מהם המפתחות לניהול העסק הדיגיטלי ואיזו אסטרטגיה לנקוט בכדי למקסם את ערך המותג וההכנסות שלו?

8. ניהול ביצועי ספורט

פיתוח גוף ספורטיבי מתפתח במקביל לתוצאות הספורטיביות שלו ולביצועי הספורטאים והקבוצות שהיא מקדמת. מספר החברים, מכירת כרטיסים, שווי זכויותיהם האורקוליות וחסויות שלהם תמיד יהיו קשורים לתוצאות אלה, ללא קשר לחלוקה בה עוברת הישות שלנו. הכירו את היכולות שיש לנו, לשפר את ביצועי הספורטאים, לשפר את הדינמיקה הקבוצתית בספורט קבוצתי, לזהות את המפתחות לגלות כישרונות חדשים, לנהל אישים שונים, לתמוך בספורטאים הטובים ביותר בהתפתחות האישית שלהם ברגע שהכישרון נשמר, אלה הם חלק מהאתגרים המורכבים בכל הקשור לניהול ביצועי הספורט של המוסדות שעלינו לנהל.

9. תפעול וארגון עסקי

על גורמי ספורט, כמו כל חברה, להגיב לארגון עסקי שממקסם את תוצאותיו. מהו המבנה הארגוני של גורם ספורט? האם יש מודלים להצלחה שניתן לשכפל? מצד שני, אם יש סביבה בה מורכבות הפעולות היא ביחס הפוך לנראות שלה, הרי שהיא זו של הספורט. בין היבטים רבים עלינו להתייחס לדברים הבאים: ניהול חללים ומקומות הספורט, ניהול לוחות זמנים, קיבולת וניוד של קבוצות גדולות של אנשים, אבטחה בזמנים בעלי יכולת מקסימאלית וכו '. הנושא יאפשר להבין את זרימות העבודה בגופי ספורט וכיצד יש לתכנן תהליכים ופעילויות עסקיות לתיאום טוב בין המחלקות השונות.

10. משפט בתחום הספורט

כמו כל מגזר כלכלי, עסקי הספורט נשלטים על ידי המסגרות המשפטיות השונות של כל מדינה, וכן על ידי תקנות משלה על גורמים על-לאומיים להם מוטלת אחריות הבוררות. מצד שני, ישויות ספורט כפופות לאותם חוקים כמו כל חברה, אם כי עם כמה ייחודים שצריך לדעת.

11. כישורי ניהול וניהול כשרונות

במודולים קודמים כבר עבדנו על הארגון שמתעלה על פעילות ספורטיבית ועל ניהול כישרון ספורט, אך כדי שכל זה יעבוד, ההנהלה דורשת צוות בין-תחומי של אנשי מקצוע אשר יוכלו לנהל מוטיבציה, מיומנויות ופיצויים. . אמנם נכון שלגופי ספורט לרוב יש ערך גבוה הניתן בתחושת השייכות למוסד, אך חיוני לנהל ולחזק אותו בכדי להגיע ליעילות הגבוהה ביותר האפשרית בסביבת עבודה מיטבית. בנוסף, תפקיד המנהיגות דורש מיומנויות בניהול אנשים, אינטליגנציה רגשית ומוטיבציה של צוות.

12. טכנולוגיה, מערכות מידע והפיכה דיגיטלית של ארגוני ספורט

באופן מסורתי ישויות ספורט היו מגזר עם יישום טכנולוגי נמוך. עם זאת, מערכות מידע הן כלים חיוניים בכל תחום עבודה, ואלמנט מרכזי להתייעלות. הנושא ייתן את המושגים הדרושים להבנת מהם הכלים הטכנולוגיים המאפשרים לארגוני ספורט לשפר את יכולת התחרות שלהם, וכיצד ניתוח נתונים יכול לספק הבנה טובה יותר של העסק. תהליך השינוי הדיגיטלי אינו קשור אך ורק ליישום כלים דיגיטליים, אלא לשינוי בתרבות הארגונית של חברות וכיצד הם מבצעים את התהליכים העסקיים שלהם. מושגים כמו ניהול זריז, עבודה לאבני דרך, שימוש בכלים שיתופיים יכולים להיות שינוי מהותי בכל הקשור לקידום ארגון ספורט.

13. נושאים אופציונליים

התוכנית מאפשרת לבחור בכמה מקצועות התמחות להוסיף 7.5 נ"ז.

13 א. יזמות וחדשנות

בדרך כלל אנו מקשרים בין חדשנות ליצירתיות, לוקחים חלק מהתהליך לכלל. אך לתהליכי חדשנות וחוויות יזמיות מצליחות יש הרבה שיטה ועקשנות. במקצוע זה התלמידים ירכשו ידע ומיומנויות בסיסיים להפוך לזייפים של פרויקטים חדשניים בארגוניהם.

יג ב שוק העברות ספורט

ביצועים טובים בשוק ההעברות יכולים להיות הצלחה או הרס של ארגון ספורט. בנושא זה נסקור את הכללים הכתובים והלא כתובים של שוק ההעברות ואת חלק מהמיומנויות הבסיסיות הנחוצות כדי ליצור אינטראקציה בתוך אותו שוק.

13 ג. מדיניות ציבורית בתחום הספורט

מהן המדיניות הציבורית המקדמת את הספורט החברתי באופן כוללני ושווה? מה על הממשל הציבורי לעשות בכדי לקדם את ענפי הסקר עם המטרה לבריאות הציבור? איזו יכולת יש למדיניות ציבורית להגביר את הספורט במטרה ליצור ספורטאים ברמה העולמית?

נושא זה סוקר את תפקידם ואחריותם של הממשלים הציבוריים בקידום הספורט מהיבטיהם החברתיים והתחרותיים.

13 ד ארגון ושיווק אירועי ספורט בינלאומיים (פריז)

סטודנטים שלוקחים נושא אופציונאלי זה ייסעו לפאריס במשך שבועיים מלאים. נושא אופציונאלי זה מתמקד בהבנת המאפיינים הספציפיים של אירועים בינלאומיים מרכזיים.

שיעורים יתקיימו במטה ה- SMS בפריס ויועברו לאנגלית. במסגרת תוכנית הפעילויות יתקיימו ביקורים במוסדות הספורט וארגוני הספורט הבאים:

  • הוועדה המארגנת של המשחקים האולימפיים בפריס 2024
  • הוועדה המארגנת של גביע העולם ברוגבי צרפת 2023
  • טורניר טניס מתחם הבינלאומי רולנד גארוס

14. פרויקט מאסטר סופי

פרויקט גמר המאסטר מקיף את כל הלמידה שהתלמיד רכש לאורך המאסטר במקצועותיהם השונים. לצורך מימושו אתם עובדים בקבוצה, מכיוון שהמטרה היא ככל האפשר שהעבודה מתקרבת למציאות של המקצוע. זה יכלול יישום תוכנית עסקית בישות ספורטיבית עם תדריך של יעדים וצרכים, ושם יתבקש שהתלמיד ימחיש כי הוא מסוגל ליישם את כל הידע הנלמד במקצועות השונים ולבצע את הפרויקט מתחילתו ועד סופו. .

פרויקט הגמר יפותח בקבוצות של 3 או 4 סטודנטים, שיהיה להם מורה מהגדרת הפרויקט ועד להצגתו ההגנה או ההגנה.

פיתוח ניהולי

התלמידים ישתתפו בתוכנית אימון שמטרתה פיתוח מתודולוגיה לשיפור תמידי:

  • שיפור זקוק לאיתור.
  • הגדרת היעדים והמועדים.
  • בקרת התקדמות
  • הערכת התוצאות.
  • הקמת אתגרים חדשים.

סימולטורים עסקיים

השימוש בסימולטורים מאפשר לנו למקם פעילויות למידה בסביבה כמעט אמיתית, בה הצלחה או כישלון אינם תלויים רק בפעולות שלנו, אלא גם בפעולות של מתחרותינו, כך שההחלטות שאנו מקבלים ידרשו גם ידע וניתוח. מהפעילות שלך

הסימולטורים יאפשרו לנו לשחק תפקידים שונים ולקרוא אותה מציאות מנקודות מבט שונות.

אימונים בחוץ

כנסי החוץ מורכבים מביצוע פעילויות הקשורות לעולם הספורט המאפשרות לנו להעריך ולפתח את כישורי העבודה והמנהיגות שלנו.

ל- SMS צוות מאמנים בעל ניסיון רב באימוני ניהול שיסייעו לנו לקשר את פיתוח מיומנויות הניהול לסביבה היומיומית שלנו, ומאפשרים לנו לפתח באופן אקספוננציאלי את כישורי הניהול שלנו.

פעילויות נוספות

במסגרת תכנית הפעילות, פעילויות שונות המשלימות את הקורסים תאורגנה:

  • ביקור במתקני הספורט של כמה גופים:
    • ברצלונה
    • אספניול
    • מרכז ספורט עתיר ביצועים (CAR)
    • גירונה FC
    • מועדון ריאל דה Tenis ברצלונה
    • מעגל קטלוניה פורמולה 1
    • ביקור ברצלונה בקמפ נואו ניסיון והמוזיאון האולימפי בברצלונה
  • אמן במקומות סמליים:
  • ברצלונה
  • אספניול
  • פעילויות בחוץ המהוות חלק מתכנית פיתוח הניהול

הזדמנויות קריירה

סטודנטים המסיימים תואר שני יכולים לפתח את הקריירה המקצועית שלהם בתפקידי ניהול הבאים:

  • מועדוני כדורגל מקצועיים
  • מועדוני ספורט אחר
  • ארגוני ספורט לאומיים או בינלאומיים.
  • חברות המוקדשות לענף הספורט.

צוות הוראה

120827_MicahelTapiro.jpg 120828_CintoAjram.jpg

מייקל החל את הקריירה הספורטיבית שלו כשחקן רוגבי בסטייד פרנסיס. כעבור שנים, הוא בחר לקחת על עצמו ויצר את מועדון הרוגבי נוילי בפריס. שנים אחר כך הקים את הסוכנות Au delà du sport, שהתמחתה בקשר בין ספורט לניהול עסקי.

במקביל, מייקל לימד שיווק במשך יותר מ -15 שנה, עד שבשנת 2010 הוא החליט להקים בית ספר משלו על ידי הקמת בית הספר לניהול ספורט (SMS), בית ספר למינהל עסקים המתמחה בניהול ספורט, ממנו הוא כיום מייסד ופרופסור. .

בעולם המקצועי של שיווק חסויות, במיוחד בספורט, עם יותר מ 12 שנות ניסיון בחברות רב לאומיות שונות כגון Banco Sabadell, ביטוח ציריך או ברצלונה מועדון Futbol.

מייסדת CA ספורט שיווק, חברה המוקדשת להפעלה והתיווך של הסכמי חסות. כיום הוא מפתח גם את תחום הייעוץ של מכון יוהאן קרויף. הוא נותן חסות ופרופסור לשיווק ספורט במאסטרים הראשיים ובבוגרים של ספרד.

120829_XavierVilaseca.jpg 120830_XavierBoixeda.jpg

עורך דין מומחה IP

לבסוף, בגיוס ספורטאי הסכמי מו"ל (ב זכויות תמונה וניצול). החזון שלו כמו יועץ ספורט מפיק האירוע ב 5 השנים האחרונות של ניסיון מקצועי להשלים מומחיות גם מנקודת המבט של שיווק וכספים, ונותן לו ערך מוסף בתחום עסקי ספורט.

במשך 5 שנים הוא היה אחראי על פרויקטי הפיתוח של המתקנים של ברצלונה והגיעו לגידול משמעותי בהכנסות מהניצול המסחרי שלה. בעבר היה אחראי על פרויקט CRM ושירות הלקוחות באותו מוסד.

מקושר לפרויקטים אלקטרוניים מאז 1996, בשנת 2012 הצטרף לניהול כרטיסי Onebox כשותף ומנכ"ל. בשנת 2016 הקים את סטודיו Start-IT כדי לספק שירותי ייעוץ ויצירת סטארט-אפים בתחום הטכנולוגי.

120831_AlbertGomaCribillers.jpg 120832_UnaiConchaOlabarrieta.jpg

משווק ספורט עם ניסיון של מעל 6 שנים בתפקידים מסחריים בעולם הספורט והבידור בלונדון. ליתר דיוק, קשור לפרויקטים של פיתוח עסקי דיגיטלי, ניצול רישיונות מסחריים ויישום שירותי Ticketing

כיום כמנהל עסקים חדש במחלקה הדיגיטלית. לפני ה- F1 אני עובד בחברת Viagogo, חברה מובילה בשוק המשני של כרטיסים לאירועי ספורט, עם אחריות לפתיחה ופיתוח של עסקים בשוק דרום אירופה. וכך מושכים אליהם מועדונים חדשים ותחרויות ספורט ברמה העליונה.

הוא עובד בתעשיית המשחקים המקוונים מאז 2008 ומבצע משימות שונות, תמיד קשורות למחלקות השיווק. הוא החל לעבוד אצל NetBet, במטה שלה בלונדון, ובשנת 2010 עבר לברצלונה כדי להצטרף לסורטיה, כעוזר למחלקת השיווק.

לאחר שלוש שנים בחברת ברצלונה ועוד אחת ב RetaBET, הוא עבד אצל מדיאפרו, במיוחד בחלק הדיגיטלי של beIN SPORTS כמנהל B2C, שם שהה שנתיים וחצי. מאז מרץ 2018 הוא עובד בחברת The Coin Gaming Group, חברה אסטונית המתמחה במשחקים מקוונים עם cryptocururrency, כראש אזור LATAM.

120833_NuriaSoler.jpg 120834_SergiMesonero.jpg

מייסד ומנהל הייעוץ המוקדש לצמיחה ופיתוח פוטנציאל של אנשים וקבוצות: אלטר אגו ספורט

חונך במנהיגות וכישורים חברתיים, המתמחה בביצועים גבוהים. מאמן ומאמן של אנשים וקבוצות בתחומי העסקים והספורט.

עוסק ב- NLP (תכנות נוירו-בלשנית). אשת עסקים ומנהלת בעלת ניסיון של למעלה מ 18 שנה, חברת הנהלת מועדון השיווק של ברצלונה משנת 2010 וחברת "המועצה המייעצת לענייני ספורט בקטלונים" בג'נרלייט דה קטלוניה כמזכ"ל מאז 2011.

סרג'י מסונרו הוא מייסד-שותף ומנהל אסטרטגיה של ליגה דה וידיאו-ג'גוס פרופסיונל, ארגון הספורט האלקטרוני הגדול בשפה הספרדית.

הוא גם מנהל יו"ר אספורטס של האוניברסיטה הקתולית מורסיה (UCAM). בעבר פיתח את הקריירה המקצועית שלו בתחום הפצת ותערוכות סרטים לא מסחריים, ביים כמה פסטיבלי פרסים ופרסים והשתתף ביצירת פלטפורמת פסטיבל ברצלונה.

120835_RaulCipres.jpg 120836_RafaelStaat.jpg

ראול צפרס הוא מהנדס טכני תעשייתי מהאוניברסיטה הפוליטכנית בקטלוניה. מאסטר בניהול ושיווק בספורט מטעם לה-סאל-ג'סי. שותף מייסד ומנכ"ל Creativialab, סוכנות השיווק של BTL המוקדשת לשיווק ספורט וחברתיות. שותף ו- CMO של ה- Startup iWOPI. שותף לסטארט-אפ זוכה ההפעלה EASY TRAVEL בפרס ה- Travel Travel Tech. חבר דירקטוריון לשעבר - אזור שיווק - בריתות והרחבת מועדון ג'ובנטוט בדלונה (מועדון ליגה ACB). הוא היה מנהל השיווק הכללי של מועדון הכדורגל -RCD אספניול. פיתוח הפרויקט של אצטדיון RCD החדש.

הוא היה מנהל השיווק של מועדון הריאל דה פולו דה ברצלונה. הוא היה מנהל השיווק של מועדון ג'ובנטוט בדלונה של ליגת הכדורסל אננדה. הוא מלמד ולימד בפקולטה לניהול שיווק בבית הספר למינהל עסקים ב- EAE, מאסטר בשיווק בספורט במכון UAB- יוהאן קרויף, Tecnocampus Mataró UPF, עיתונות ספורט לתארים מתקדמים בבלנקוורנה - אוניברסיטת רמון לול ו- ESADE.

תחומי ההתמחות שלו הם מיתוג, חסות, שיווק בספורט, תכניות אסטרטגיות, תכניות שיווק, המשגה יצירתית, מיתוג, תוכניות הפעלה טכנולוגיות חדשות-BTL.

רפאל הוא מנהל משרד ברצלונה של סוכנות ייס, המוקדש ליצירת תוכן דיגיטלי למותגים, מועדונים וספורטאים, עם מטה בפריס.

לפני שהצטרף לפרויקט זה הוא עבד חמש שנים במחלקת התקשורת של מועדון הכדורגל ברצלונה, וניהל בין היתר את הרשתות החברתיות של הקבוצה הראשונה.

הוא גם השתתף בפיתוח אסטרטגיה מקוונת לחברות וספורטאים מובחרות.

120837_SergiVieta.jpg 120838_VanessaBasora.jpg

עם תואר במנהל עסקים וניהול מטעם ESADE, פיתח סרגי את מרבית הקריירה המקצועית שלו בתעשיית הכדורגל, עובד עבור סוכנויות, מפיקים, מועדונים ועמותות, וקיבל חזון עולמי של עסק זה. הוא התחיל את מערכת היחסים שלו עם ספורט בכך שהציע ייעוץ פיננסי למועדונים ולחברות אחרות בתחום הפנאי מהיחידה האירופית לכדורגל KPMG בבריטניה. עם שובו לברצלונה הוא מתחייב במספר פרויקטים ומתחיל לשתף פעולה עם סוכנות השיווק Media Mediaports Media Mediasports, בהמשך הוא משלב כדי להוביל את חטיבת הכדורגל, מייעץ למועדונים, תחרויות ומותגים הקשורים לעולם הכדורגל.

בעוד מספר שנים, סרג'י מצטרף לוועדת הכדורגל של מדיאפרו בקבוצה ומנחה את פעולות האתגר LFP העולמי, פרויקט פיתוח בינלאומי אסטרטגי של לה ליגה. בשנת 2016, הוא קיבל את המנכ"ל של גרנדה CF לבקשת הנכס החדש, הקבוצה הסינית DDMC. הוא ניווט את המעבר והניח את היסודות לניהול מועדונים מקצועי, דיגיטלי ובר-קיימא. מאז תחילת השנה, סרג'י הוא מנכ"ל סוכנות הספורט Onside Sports Iberia, חברת בת של קבוצת Lagàrdere Sports

נלהבת מעולם הספורט, שהחל את הקריירה הספורטיבית שלה כטניסאית וכמאמן מקצועי.

בעלת תואר במנהל עסקים וניהול (UVIC), תואר שני בשיווק ועסקים דיגיטליים (ESADE).

הוא כיוון את הקריירה המקצועית שלו לעולם השיווק והספורט. הוא עבד למעלה מ- 11 שנים ב- FC ברצלונה, ופיתח תפקידים שונים בתחומי השיווק, התקשורת והמסחר, ביניהם ראש השיווק וראש השיווק הספורטיבי. כיום הוא ראש המותג של סביליה FC.

לוונסה ניסיון רב בשיווק, מיתוג, דיגיטלי ותקשורת.

120839_RaydeLuisBaez.jpg 120840_SerafinIbanezBailey.jpg

כלכלן דומיניקני, עבר להתגורר בברצלונה לפני 14 שנה עם למעלה מעשרה המוקדשים לתעשיית הספורט. הוא שימש כמנכ"ל הסוכנות הבינלאומית של ה- WWP בדרום אירופה ובאמריקה, והוביל את הפעולות בחצי האי האיברי. בעבר שימש כמנהל משותף של מחלקת החסויות וראש מחלקת הדיגיטל והתוכן ביורוליג כדורסל.

לאורך הקריירה שלו הוא עבד על פרויקטים מסחריים והפעלה עם ה- NBA ותריסר מהזכיינות שלו, LaLiga, Major League Baseball וכמה מהקבוצות שלו, הפדרציה המלכותית הספרדית (RFEF), FC Barcelona, ריאל מדריד, ולנסיה CF, רקוטן, TAG הייר, ב.מ.וו, בנקו סנטאנדר, רד בול, TIDAL, ניו באלאנס, טורקיש איירליינס, BWIN, אדידס, 2K ספורט, נייק, ספאלדינג, איפס פילסנר, אינטרספורט, ניו עידן קאפ, פעימות מאת Dre and Deck, בין מותגים אחרים, מניבים תמיד החזר השקעה.

איש מקצוע שיווקי ומסחרי עם ניסיון של למעלה מ 15 שנה בינלאומית המתמחה בשיווק וספורט בחסות.

הקריירה שלו בעבר ובהווה כוללת ניהול פרויקטים עם מותגים, ספורטאים, מועדונים, סוכנויות, פדרציות ומדיה בסביבות ספורט ובידור עבור EMEA, APAC ואמריקה. לצבור יותר מ -200 אירועים בקרב ענפי הספורט הפופולאריים: כדורגל, כדורסל, אופנוע, גלישה ופרימיום: טניס, גולף, F1, שיט, רכיבת סוסים, פולו. הוא החל את הקריירה שלו ברשת המדיה הספורטיבית העולמית

שפת ההוראה של התוכנית:
  • ספרדית
עדכון אחרון: ספטמבר 15, 2019
קורס זה הוא מבוסס קמפוס
Start Date
אוק 2019
Duration
12 חודשים
תכנית מלאה
Price
11,500 EUR
לפי מיקום
לפי תאריך
Start Date
אוק 2019
מועד אחרון להגשת בקשה

אוק 2019

Location
מועד אחרון להגשת בקשה
End Date