תואר שני במנהל עסקים בינלאומי

כללי

3 מיקומים זמינים

תיאור התכנית

תואר שני במנהל עסקים - תוצרת גרמניה

תוכנית MBA במינהל התיירות הבינלאומי מספקת לתלמידים יכולות ספציפיות לעסקי התיירות בגישה מעשית והוליסטית. יש לקחת בחשבון כי מגזר התיירות המשגשג מגייס יותר ויותר מנהלים בעלי הכשרה אקדמית מוכרת וברגישות גבוהה לצרכי הניהול הבין-לאומיים והבין-תרבותיים. התוכנית מספקת יכולות מפתח נדרש בעסקי התיירות ובונה על מחקרים קודמים של סטודנטים.

תכנית

תואר שני במנהל עסקים (MBA) במנהל עסקים בינלאומי (MBA) הוא קורס תלת-שנתי במשרה מלאה, המוביל לתואר מוסמך במינהל עסקים (MBA).

התוכנית מציעה יכולות תושייה, יזמית, חדשנית ועולמית ברשת.

מטרה זו מושגת על ידי צוות הוראה מוסמך, סטודנט בינלאומי ומגוון, סגל המספק סביבה ייחודית לחילופי מידע, מחקר משותף בשילוב מצוינות אקדמית, אוריינטציה מעשית והתמחות בחברה. הקורס מעניק לתלמידים יתרון תחרותי באבטחת קריירה בתחום התיירות.

קבוצת היעד

הקורס לתואר שני לתואר שני במנהל תיירות בינלאומי מציע מקצועות חובה בלבד, כולם מתמקדים בהכנה שיטתית של מנהלים עתידיים למשימות השונות במסגרת ניהול תיירות בינלאומי בסביבה גלובלית. כדי להתמודד עם המורכבות בתיאום הענפים השונים הקשורים לתיירות ולמילוי הצורך בשידרוג הכישורים בתחום זה יש לשפר את ההכשרה.

מטרות

תוכנית ה- MTM מספקת לתלמידים איזון זהיר של ידע ניהולי ומיומנויות מומחים המותאמות במיוחד לתחום התיירות. היכולת להיות גמישים והתאמה לשינויים היא דרישה קריטית להישרדות. מנהלים צריכים להיות מסוגלים לקחת אחריות וליישם פעולות קשות ומכריעות.

זה דורש מיומנויות רשת חדשניות ומקיפות. לכן זה תואר יוקרתי מאפשר לסטודנטים לקחת אחריות על שינויים אלה ביעילות עם ביטחון רב לנצל את ההזדמנויות שפע של מחר.

רכיבי הליבה של תכנית MBA כוללים את תחומי הכישורים הבאים:

  • תופעת התיירות ומערכותיה
  • כלכלת התיירות ותעשיותיה
  • סביבות תיירות
  • הביקוש לתיירות
  • יכולות שיווקיות אסטרטגיות ותפעוליות בתיירות
  • ניהול תיירות בינלאומי ובינלאומי
  • יכולות ניהול ספציפיות בתיירות (ניהול פרויקטים של eo, תיירות אלקטרונית, ניהול איכות וניהול תהליכים)
  • מחקר שיווקי בתיירות
  • תרבות וניהול תרבות בין-תרבותית
  • מדיניות עסקית ואתיקה

תוֹאַר

תואר שני במנהל עסקים בינלאומי במינהל התיירות הבינלאומי הושלם עם בחינת המורה אשר נלקחה לאחר שני סמסטרים. הסטודנטים נדרשים לכתוב את התזה של המורה שלהם בסוף הסמסטר השני, כאשר כל המודולים כבר מכוסה במלואה. את התזה יש להגן בבחינה בעל פה. במקרה שהתלמיד מתרגל לאחר הסמסטר השני, נערכת הבחינה השנתית לאחר הסמסטר השלישי.

הציון הכולל כולל את התוצאות המתקבלות מהבחינות במהלך הקורס וכן את הערכת התזה של המורה. עם סיום הקורס בהצלחה, הסטודנטים מקבלים את התואר "מוסמך במנהל עסקים (MBA)".

הוֹדָאָה

הדרישות הכלליות להרשמה הן:

  • תואר אקדמי, עסקי (רווקים). עבור מועמדים זרים: מנהל הקורס צריך לאשר את התואר האקדמי
  • שנה אחת של ניסיון מקצועי מעשי
  • הוכחה לרמת אנגלית טובה מאוד המוצגת על ידי תעודות מתאימות (קורס אנגלית ברמה A, קורס TOEFL מבוסס 560 נקודות, מחשב מבוסס TOEFL מבוסס 220 נקודות, IELTS 6,0, אופציה: מבחן באנגלית)
עדכון אחרון: מאי 2018

אודות בית הספר

The International Graduate Center (IGC) was founded by the University of Applied Sciences Bremen as an interdisciplinary Graduate School for Management and Leadership.

The International Graduate Center (IGC) was founded by the University of Applied Sciences Bremen as an interdisciplinary Graduate School for Management and Leadership. קרא פחות
ברמן , ברמן , המבורג + 2 יותר פחות