Keystone logo

תואר שני במינהל עסקים MBA בתוכנית חלקית תוכניות ב שירותי בריאות 2024

מסננים

מסננים

  • תואר שני במינהל עסקים MBA בתוכנית חלקית
  • שירותי בריאות
תחומי לימוד
    שירותי בריאות (0)
  • לימודי אדריכלות (1)
  • אופנה (0)אמנויות הבמה (0)לימודי אנרגיה (0)בנייה (0)
  • לימודי הנדסה (1)
  • חינוך (0)
  • לימודי טכנולוגיה (2)
  • כישורי חיים (0)
מיקומים
מצא מיקומים נוספים
סוג התואר
מֶשֶׁך
קצב הלימוד
שפה
שפה
פורמט לימוד

אין תוכניות העונות על קריטריוני החיפוש שלך. אנא צמצם את המסננים שלך.

Clear filters

תואר שני במינהל עסקים MBA בתוכנית חלקית תוכניות ב שירותי בריאות

תואר שני במינהל עסקים במשרה חלקית הוא תואר עסקים מתקדם אשר הושלמה בקצב איטי יותר עם מחקרים להתפשט יותר. הוא אידיאלי לתלמידים שאינם מסוגלים ללמוד באוניברסיטה במשרה מלאה.

MBAs לבוא בצורות שונות וצורות שונות. מומחיות אחת היא בריאות. מהו MBA במשרה חלקית בתחום הבריאות? לתואר זה יש דגש מיוחד על מנהיגות אתית, ניהול מערכות ומנהל בריאות החיוניים למנהל בתחום הבריאות. הקורסים עשויים לכלול נושאים מיוחדים כגון נושאים חברתיים וארגוניים בתחום הבריאות, וכן קורסים לניהול עסקים כלליים כמו סטטיסטיקה עסקית ושיווקית ואסטרטגיה.

תלמידים שבחרו במשרה חלקית במנהל עסקים בתחום הבריאות יכולים לרכוש מיומנויות רבות במהלך לימודיהם. חלקם, כמו בניית צוות, הם מעשיים בעולם האמיתי, ואחרים הם בונים לחדש נהדר, כגון תקשורת ארגונית וניתוח ביצועים.

העלות של MBA במשרה חלקית בתוכנית הבריאות ישתנה בכל מוסד, ועל התלמידים לעשות מחקר מעמיק לפני בחירת מיקום. משך כל תוכנית יהיה גם להשתנות, בממוצע בכל מקום בין שנה לשלוש שנים.

תואר שני במנהל עסקים נועד לסייע לתלמידים להצליח ברמת ההנהלה במקום העבודה, אך השגת תואר שני במנהל עסקים אינו אומר שבוגרי בית הספר יכולים לבחור רק לאחר סיום הלימודים. תפקידים כמנהל מוצר התרופות, מנהל בפועל רפואי או מנהל בית החולים כל אפשרי עם תואר שני במנהל עסקים בתחום הבריאות. MBA יכול לעזור למועמדים להתבלט במהלך תהליך הגשת העבודה.

אפשר להמשיך במשרה חלקית במנהל עסקים במוסדות רבים בעולם. מספר MBAs במשרה חלקית זמינים עם אפשרויות מקוונות לנוחות נוספת עבור תלמידים עם הרבה תחומי אחריות. למידע נוסף, חפש את התוכנית שלך למטה ופנה ישירות למשרד הקבלה של בית הספר על פי בחירתך על ידי מילוי הטופס הראשי.