Keystone logo

4 תואר שני במינהל עסקים MBA בתוכנית חלקית תוכניות ב שיווק 2024

מסננים

מסננים

  • תואר שני במינהל עסקים MBA בתוכנית חלקית
  • לימודי שיווק
  • שיווק
תחומי לימוד
  • לימודי שיווק (4)
  • חזרה לקטגוריה הראשית
מיקומים
מצא מיקומים נוספים
סוג התואר
מֶשֶׁך
קצב הלימוד
שפה
שפה
פורמט לימוד

תואר שני במינהל עסקים MBA בתוכנית חלקית תוכניות ב שיווק

תואר שני במינהל עסקים (MBA) או תואר שני במינהל עסקים (MBA) הוא תואר מתקדם המתמקד בדרך כלל בניהול עסקים. הגרסה במשרה חלקית של תואר זה היא רק דרך ללמוד תוך כדי עבודה או לטפל במשפחה.

ליתר דיוק, מהו MBA במשרה חלקית בשיווק מחקרים? שיווק מתמקד איך למכור מוצרים ושירותים לצרכנים, ויש לעתים קרובות תת שדות רבים אתה יכול לבחור. אלה כוללים מותרות, הבינלאומי, מפה לאוזן ושיווק ויראלי. במסגרת תואר שיווק, אתה יכול לצפות ללמוד את העקרונות של microeconomics ו macroeconomics, שיווק תיאורטי, וניתוח סביבתי. כמה תנאים מוקדמים כוללים ניסיון בעבודה עסקית והבנה של טכניקות שיווק בסיסיות.

שלושה מיומנויות אתה יכול ללמוד בתכנית תואר זה כוללים יצירתיות, דוברי הציבור ותקשורת. יצירתיות יכולה לעזור במשימות לפתרון בעיות יומיומיות, כאשר תקשורת ודיבור ציבורי יכולה לעזור לך להרגיש בנוח בסביבה החברתית.

סביר להניח שאתה צריך לעשות תקציב לפני תחילת MBA שלך כדי להבטיח לך לא נגמרים מימון באמצע התוכנית. כפי שאתה לצמצם את הבחירות של בית הספר, פנה למשרד הראשי כדי לברר על עלויות, כגון רישום ושאר עמלות, אשר ישתנה מבית הספר לבית הספר.

MBA יכול להעפיל לך עבור מגוון רחב של תפקידים בתוך העסק, התעשייה, החינוך והפילנתרופיה. עבור מוקד מדיה שיווקית אמנותית, אתה יכול להגיש בקשה למשרה כמנהל אמנות פרסום. אם אתה להתמקד יותר על מקבל את המילה החוצה באמצעות האמצעים העכשוויים, כמה כותרות עבודות לחפש כולל מדיה חברתית מנהל קצין יחסי הציבור. כותרות עבודה אחרות שאתה יכול לחפש הם מנהל האירוע, חוקר שוק, מתכנן מדיה מנהל תוכן אינטרנט.

שיווק יכול להיות שימושי בכל רחבי העולם, כך שתוכל למצוא בתי ספר עם תואר שני במנהל עסקים בנושא זה כמעט בכל מקום. חפש את התוכנית שלך למטה פנה ישירות למשרד הקבלה של בית הספר על פי בחירתך על ידי מילוי הטופס להוביל.