Keystone logo

7 תואר שני במינהל עסקים MBA בתוכנית חלקית תוכניות ב עסקים 2024

מסננים

מסננים

  • תואר שני במינהל עסקים MBA בתוכנית חלקית
  • לימודי עסקים
  • עסקים
תחומי לימוד
  • לימודי עסקים (7)
  • חזרה לקטגוריה הראשית
מיקומים
מצא מיקומים נוספים
סוג התואר
מֶשֶׁך
קצב הלימוד
שפה
שפה
פורמט לימוד

תואר שני במינהל עסקים MBA בתוכנית חלקית תוכניות ב עסקים

תוכנית במשרה חלקית במנהל עסקים מאפשרת לעתים קרובות לסטודנטים להגיע לתואר מתקדם עם מחויבות זמן נמוך יותר מאשר תוכניות MBA המסורתית. הקורסים הנדרשים ניתן להפיץ על פני תקופה ארוכה יותר כדי לאפשר לתלמידים את הזמן לעבוד על הקריירות שלהם והן את לימודיהם.

מהו MBA במשרה חלקית עסקים? באופן כללי, MBA במשרה חלקית בעסקים הוא תואר מתקדם התומך התלמידים כדי להשיג את מטרות הקריירה שלהם על ידי מתן הבנה מקיפה של תחום העסקים. עם בסיס ידע רחב, סטודנטים יכולים לקחת קורסים ממוקדים עסקים, כולל שיווק, כלכלה, חשבונאות, כספים, עסקים עסקים וניהול, וסטודנטים עשויים להיות מסוגלים לקחת קורסים מיוחדים בנושאים כגון השקעה.

בוגרי תואר שני במשרה חלקית במינהל עסקים בדרך כלל צברו מספר מיומנויות מועילות במקום העבודה, כגון תכנון. בנוסף, מיומנויות מתמטיות וניהול פיננסי יכול להיות שימושי במגוון רחב של תפקידים עסקיים במגזר הפרטי, הציבורי, ללא מטרות רווח.

תוכניות MBA במשרה חלקית יכולות להשתנות במידה רבה, וכך גם העלות המשויכת. אורך הלימודים, המוסד ותוכניות אחרות של התוכנית משפיעים לעיתים קרובות על העלויות הסופיות. סטודנטים פוטנציאליים צריכים מחקר עלויות התוכנית כדי להבטיח כי התוכנית היא אפשרות כלכלית קיימא.

בגלל MBA במשרה חלקית בתוכניות עסקיות לעתים קרובות לספק בסיס רחב של ידע, בוגרי עשוי להיות מוכן היטב להיכנס למגוון רחב של קריירה. בוגרי נוטים להימשך לתפקידים כגון בנקאי השקעות, מנהל מכירות, מנהל כספים ראשי, מנהל שרשרת אספקה ​​ומנהל שיווק. בנוסף, בוגרי הם בדרך כלל מתאים היטב לתפקידים כגון מתכנן מדיה, מורה, או מנתח נתונים.

עם אנשי מקצוע עסוקים לזכור, תוכניות במשרה חלקית MBA עשוי להיות זמין באינטרנט באופן אישי כדי לענות על הצרכים של התלמידים. מיקומי תוכניות זמינים לעתים קרובות ברחבי העולם. חפש את התוכנית שלך למטה פנה ישירות למשרד הקבלה של בית הספר על פי בחירתך על ידי מילוי הטופס להוביל.