Keystone logo

3 תואר שני במינהל עסקים MBA בתוכנית חלקית תוכניות ב לימודי מינהל 2024

מסננים

מסננים

  • תואר שני במינהל עסקים MBA בתוכנית חלקית
  • לימודי מינהל
תחומי לימוד
  • לימודי מינהל (3)
  • חזרה לקטגוריה הראשית
מיקומים
מצא מיקומים נוספים
סוג התואר
מֶשֶׁך
קצב הלימוד
שפה
שפה
פורמט לימוד

    תואר שני במינהל עסקים MBA בתוכנית חלקית תוכניות ב לימודי מינהל

    לאחר סיום התואר הראשון, סטודנטים רבים רוצים להמשיך לתואר שני. ההרשמה לתוכנית MBA במשרה חלקית עשויה להיות אופציה טובה לסטודנטים שרוצים לאזן את החינוך שלהם עם מקומות עבודה ומשפחות תוך השגת ידע מומחה הקריירה שלהם שנבחרו.

    מהו תואר שני במנהל עסקים במינהל עסקים? סוג זה של התוכנית בדרך כלל מעניק לתלמידים ידע מעמיק יותר בכל תחומי הענף העסקי, החל מהמימון ועד הניהול. קורסים בדרך כלל לכסות נושאים כגון אסטרטגיה עסקית, טכניקות שיווק, ותיאורית ניהול. באמצעות מחקרי מקרה, פרויקטים צוותים ומצגות, התלמידים לומדים בדרך כלל כיצד ליישם אסטרטגיות עסקיות מורכבות כדי לסייע לחברות שלהם להצליח.

    בזמן שנרשמו לתוכנית MBA במשרה חלקית, התלמידים מטפחים בדרך כלל כמה יכולות מפתח שיכולות לעזור להם להצליח במאמצים מקצועיים ואישיים כאחד. כישורים ארגוניים הם בדרך כלל שימושיים בכל תחומי החיים, בעוד חשיבה אנליטית וכישורים מנהיגות יכול לעזור לתלמיד להתבלט בתחום העבודה, אולי מוביל לשלם מגמות התקדמות בעבודה בעתיד.

    בגלל האוניברסיטאות להציע תוכניות שונות יש שכר לימוד משתנה, אין מחיר מוגדר עבור תואר במשרה חלקית במנהל עסקים. כדי לקבוע כמה עולה תוכנית מסוימת, הרעיון הטוב ביותר הוא בדרך כלל ליצור קשר עם בתי ספר של עניין ישירות.

    הידע המיוחד שמנהל במשרה חלקית במינהל הלימודים מספק עשוי להכשיר את התלמידים כמעט לכל עבודה הקשורה לעסקים. אלה המעדיפים להיות אחראי על עצמם לפעמים להתחיל את החברות שלהם ולהפוך CEOS. אחרים מעדיפים לעבוד כמנהלי עסקים. יש למצוא משרות כמו מנהלי פיצויים או אנליסטים נתונים, ואחרים בוחרים יותר עבודות יצירתיות כמו מנהלי פרסום או מנהלי שיווק. משרות כמו מנהלי פרויקטים עשויים גם להיות זמינים, או התלמיד יכול לבחור להיות אנליסטים עסקיים.

    תוכניות במשרה חלקית MBA יכול להיות מוצע או באינטרנט או בקמפוס לתת לתלמידים גמישות רבה יותר. ברחבי העולם, האוניברסיטאות מכירות בצורך לתת לתלמידים מרוחקים גישה להשכלה גבוהה ולהציע קורסים מקוונים יותר מאי פעם. חפש את התוכנית שלך למטה פנה ישירות למשרד הקבלה של בית הספר על פי בחירתך על ידי מילוי הטופס להוביל.