Keystone logo

5 תואר שני במינהל עסקים MBA בתוכנית חלקית תוכניות ב כספים 2024

מסננים

מסננים

  • תואר שני במינהל עסקים MBA בתוכנית חלקית
  • לימודי כלכלה
  • כספים
תחומי לימוד
  • לימודי כלכלה (5)
  • חזרה לקטגוריה הראשית
מיקומים
מצא מיקומים נוספים
סוג התואר
מֶשֶׁך
קצב הלימוד
שפה
שפה
פורמט לימוד

    תואר שני במינהל עסקים MBA בתוכנית חלקית תוכניות ב כספים

    תוכנית במשרה חלקית MBA יכול להיות הפתרון המושלם כדי לסייע לאנשי מקצוע עסוקים לעלות בקריירה שלהם, מתן מיומנויות חשוב עבור העבודה של היום. תוכניות תואר מתקדם אלה לעתים קרובות לכסות קורסים הקשורים מיומנויות עסקיות עם לוח זמנים פחות אינטנסיבי מאשר תוכניות במשרה מלאה, טוב יותר המאפשר איזון של בית הספר והעבודה.

    סטודנטים פוטנציאליים עשויים לתהות רק מה הוא MBA במשרה חלקית האוצר? במשרה חלקית MBA במינהל הוא בדרך כלל תואר מתקדם עסקים בתחום האוצר. הקורסים כוללים לעתים קרובות הליבה העסקית הליבה בנושאים כמו כלכלה, שיווק, חשבונאות, סטטיסטיקה, יחד עם נושאים פיננסיים, בנקאות, השקעות כגון חוזים עתידיים ואפשרויות פשיטת רגל. תוכניות יכולות לשים יותר דגש על עסקים או כספים, או לספק איזון אפילו של שני תחומים קשורים.

    בוגרי תואר שני במשרה חלקית במנהל כספים לעיתים קרובות לפתח מספר מיומנויות שימושיות, כולל שיטות ניהול. ניהול פיננסי ומיומנויות ניתוח יכול להיות שימושי במספר רחב של עיסוקים.

    לא כל תוכניות במשרה חלקית במנהל עסקים עולה באותו סכום. עלויות יכול להשתנות בהתאם למגוון של גורמים, כולל ספציפית מכללה או באוניברסיטה, כמו גם את משך המחקר. מחקר עלויות התוכנית בהתחשב משאבים כספיים יכול לעזור לתלמידים פוטנציאליים לקבל את ההחלטה הנכונה.

    במשרה חלקית במנהל עסקים האוצר בדרך כלל מכין בוגרי קריירה בכל מספר תחומים. הבוגרים עשויים להיות מוכנים היטב לתפקידים כגון בנקאי מסחרי או בנקאי השקעות, מנהל כספים ראשי, אנליסט פיננסי ומנהל כספים. בנוסף לקריירה ממוקדת כלכלית, מיומנויות וניסיון שנרכשו במשרה חלקית במנהל עסקים במימון עשויים להכשיר את הבוגרים לתפקידים, כולל מנהל, בעל עסק ומנכ"ל.

    תוכניות במשרה חלקית כדי להשיג תואר שני במנהל עסקים זמינים לעתים קרובות במוסדות ברחבי העולם. תוכניות מקוונות עשוי להיות זמין בנוסף תוכניות מסורתיות הממוקם בקמפוס. חפש את התוכנית שלך למטה פנה ישירות למשרד הקבלה של בית הספר על פי בחירתך על ידי מילוי הטופס להוביל.