Keystone logo

1 MBA תוכניות ב ניהול שירותי מזון 2024

מסננים

מסננים

  • תיירות ואירוח
  • אירוח
  • ניהול שירותי מזון
תחומי לימוד
  • תיירות ואירוח (1)
  • חזרה לקטגוריה הראשית
מיקומים
מצא מיקומים נוספים
סוג התואר
מֶשֶׁך
קצב הלימוד
שפה
שפה
פורמט לימוד

    MBA תוכניות ב ניהול שירותי מזון

    מהו ניהול שירותי מזון?
    ניהול שירותי מזון הוא העסק של ניהול מסעדות ועסקים אחרים הקשורים למזון. זה כולל הכל, החל מתכנון ותקצוב, ועד הזמנת אספקה וניהול צוות עובדים. ניהול שירותי מזון הוא בחירת קריירה מאתגרת ומתגמלת עבור אלה עם תשוקה לאוכל ושירות לקוחות.

    מה אני יכול לעשות עם תואר בניהול שירותי מזון?
    תואר בניהול שירותי מזון יכול להוביל לקריירה בתעשיית שירותי המזון, עבודה במסעדות, חברות קייטרינג או עסקים אחרים הקשורים למזון. עם תואר בניהול שירותי מזון, יהיה לך את הידע לנהל עסק שירותי מזון מתחילתו ועד סופו. תלמדו את הכישורים להיות אחראים על כל דבר, החל מתקציב ותכנון תפריט. להזמנת אספקה וניהול צוות עובדים.

    אילו סוגי תארים לניהול שירותי מזון קיימים?
    ישנם סוגים רבים ושונים של תארים בניהול שירותי מזון זמינים, מתארים עמיתים ועד לתארים ראשון ומעבר לכך. כל סוג של תואר יספק לך ידע ומיומנויות שונים שיעזרו לך להצליח בתעשיית שירותי המזון. תארים עמיתים בניהול שירותי מזון נמשכים בדרך כלל שנתיים, ומספקים לך את היסודות של ניהול עסק לשירותי מזון. תואר ראשון בניהול שירותי מזון נמשכים בדרך כלל ארבע שנים, ומספקים לך היכרות מעמיקה יותר עם תעשיית שירותי המזון. תארים שניים בניהול שירותי מזון זמינים גם הם, אשר עשויים להימשך שנתיים עד שלוש שנים. תוכניות אלו מספקות לך את הידע והמיומנויות המתקדמים ביותר שיעזרו לך להצליח בתעשיית שירותי המזון.

    מה אלמד במהלך התואר שלי בניהול שירותי מזון?
    במהלך התואר שלך בניהול שירותי מזון, תלמד מגוון נושאים הקשורים לתעשיית שירותי המזון. תלמד על ניהול עסקי, בטיחות מזון, תזונה ותכנון תפריט. אתה גם תרכוש ניסיון מעשי באמצעות התמחות או הזדמנויות מעשית אחרות. בסוף תוכנית התואר שלך, יהיה לך את הידע והכישורים הדרושים לניהול מוצלח של עסק שירותי מזון.