מנהל MBA

כללי

תיאור התכנית

אנשי המקצוע הטובים ביותר הם אלה שיודעים כי אתה תמיד יכול לשפר

מנהל ה- MBA של ה- FBS מיועד לאותם אנשי מקצוע ומנהלים המבינים את הצורך המתמיד להרחיב את הידע הניהולי שלהם בכדי להתאים עצמם לאתגרים המקצועיים המתמשכים שהשוק מציב .

תואר שני FBS הוא ניסיון מכונן שנועד לשלב את הכיתות עם החיים המקצועיים של התלמידים.

ב- FBS התאימנו את ה- MBA MANAGER של מהדורת אוקטובר 2019 לנושאים חדשים על מנת להתאים אותו למציאות של החברה . כך, כללנו נושאים הקשורים לשינוי דיגיטלי והתאימנו נושאים אחרים.

כללנו גם תקופת אימונים לפני ואחרי מאסטר . בדרך זו התלמידים יכולים לגשת לתקופת פילוס לפני תחילת התוכנית. לאחר סיום הלימודים הם יכולים להרחיב את הידע בכמה התמחויות.

בנוסף, החוויות בתוך הכיתה ומחוצה לה התחזקו בקורס זה. משלימים סדנאות מיומנות ניהולית.

מתודולוגיה

המתודולוגיה של בית הספר למינהל עסקים FBS היא מעשית בולטת: היא מתמקדת במלואה במקסימום של "למידה על ידי עשייה", כלומר, למידה על ידי עשייה. המתודולוגיה שמתקיימת בכל תוכניות ה- MBA של ה- FBS היא שיטת המקרה, דרך אותם התלמידים צריכים להכין ולהציע פתרונות להנחות מעשיות, תוך העמדת התלמיד מול קבלת ההחלטות. מתודולוגיה זו דורשת קלוסטר מאומן היטב בטכניקה זו, מכיוון שהשיעורים צריכים להפוך לפורומים אותנטיים של ידע משותף.

מבנה התכנית

תכנית הלימודים במנהל עסקים בבית הספר FBS Business מחולקת לשלוש תקופות.129656_pic-ia01.png

תקופת ההתייעלות מתחילה מספר שבועות לפני המועד הרשמי לתואר MBA. בתקופה זו של סיוע וולונטרי, התלמידים מקבלים שיעורים בחשבונאות, שימוש בכלי Office ונושאים אחרים שיכולים לסייע במימוש התוכנית.

תקופת ה- MBA מחולקת לחלקים או לשלבים הבאים:

יסודות: עדכון חיוני מן הנוף הנוכחי של היבטים חיוניים לפיתוח וניהול, מתן חזון עסקי 360 מעלות.

מתקדם: העמקת מיומנויות ניהוליות ויכולות ניהוליות באמצעות תוכן החל מ- Big Data לסחר בינלאומי.

התמחות: התקופה האחרונה מורכבת מהתמחות לפי תחומי החברה, כגון ניהול כללי, ניהול פיננסי, ניהול משאבי אנוש או אחרים.

פרויקט: יצירת פרויקט של יצירת חברה בה ניתן ליישם את החומר הנלמד בתמיכה ובקרה אישית של מורה.

תוכנית קריירה אישית: ליווי לתכנון תוכנית פיתוח הקריירה האסטרטגית של התלמיד. הסבירות היא אחד המאפיינים החשובים ביותר של MBA FBS.

כאשר סטודנטים בוגר, הם יכולים ללכת הכשרה Complementos. בתקופה זו של סטודנטים לסיוע מרצון להרחיב את הידע שלהם על עסקים דיגיטליים, עם נושאים מרוכז על Digital Ecosystem, חזון אסטרטגיה דיגיטלית, מודלים עסקיים בסביבות דיגיטליות, הפרעה טכנולוגית חשיבה עיצוב, שיווק דיגיטלי וניהול מסחר אלקטרוני ו- HR בסביבות דיגיטלי, כמו גם האוצר דיגיטלי.

בין הנושאים המשלימים מתווספת מודול שיפור השפה.

חוויות

FBS MBA יש בין המטרות שלה לא רק רכישת ידע וכלים החלטה, אלא גם את הפיתוח של מיומנויות אישיות או מיומנויות רכות.

בחוץ. במשך כמה ימים משתנים המקרים והערות לדינמיקה אחרת בסביבת לימוד מחוץ לבית הספר ושונה לחלוטין מהמקובל, המדגישה את חשיבות המנהיגות ועבודת הצוות.

אסטרטגיות לתקשורת יעילה. מטרת הסדנה היא ללמוד לתקשר כדי להשיג את המטרות שאנו רוצים. פיתוח אסטרטגיית תקשורת טובה מאפשרת לך לתקשר בצורה יעילה.

ביקורים לחברות. הם שואפים להביא את המציאות העסקית לסטודנטים. הביקורים מעניקים לתלמידים הזדמנות ליצור קשר עם אנשים, תהליכים ומציאות עסקית המספקים להם ידע מעודכן ומאפשרים להם לדעת את היישום של הקריירה שלהם בפועל מקצועי.

ימים של יישום מקצועי. במהלך ההכשרה בפאנדסם, יוכל התלמיד להשתתף בכנסים, סמינרים וסדנאות, בהובלת דוברי מקצוע מהעולם העסקי. המטרה של ימינו היא להעשיר את הלמידה של התלמיד, להיות מעודכן עם החדשות העסקיות האחרונות וללמוד על המגמות האחרונות בחיפוש עבודה. לדעת את הפרופילים המוערכים ביותר על ידי חברות יכול לעזור לתלמידים להתמקד הקריירה המקצועית שלהם.

פיתוח כישרון ניהולי. מתודולוגית FBS מאפשרת לתלמידים לפתח מיומנויות ניהוליות ויכולות, תוך התייחסות לבעיות עסקיות אמיתיות. מתודולוגיה זו מעדיפה עבודת צוות לפתרון מקרים, אינטגרציה והעשרה עם התרומות והחוויות של עמיתים.

רשת יחסים עם מורים וחברים בכיתה הם חיוניים כדי להתחיל לפתח קריירה בתוך כל מגזר.

סדנאות משלימות

במהלך התפתחות המאסטר ישתתף התלמיד בסדנאות ובסדנאות שונות להשלמת הכשרתם.

חדשנות סדנה שנבנתה כדי להקל על התהליכים, הכלים והחזון הנחוצים לחדשנות. זה מציע לתלמיד את האפשרות ללמוד, באופן מעשי, שיטה של יצירה משותפת, מחקר וחדשנות.

הפוך יכולות גלויות לעין. לאורך הקורס מתוכננות סדנאות והדרכות שיעזרו לתלמידים לשפר את הנגישות או את הצמיחה שלהם בשוק העבודה.

צוותים מונעים, צוותים יצרניים. בכיוון הנכון של צוותים אלה טמונה הפריון של החברה ולשם כך יש צורך שהמנהיגים החדשים ירכשו ויפתחו מיומנויות שונות כמו תקשורת חיובית, אינטליגנציה רגשית, הכרה וכו '.

ימי יישום מקצועיים. במהלך התואר השני במנהל עסקים יכול התלמיד להשתתף בכנסים, ימי עיון וסדנאות, בהובלת דוברים מקצועיים מעולם העסקים.

מנזר

הפקולטה של ​​FBS מורכבת מאנשי מקצוע מהשורה הראשונה, בעלי ניסיון עשיר בתחום המקצועי, וכן בהוראה, מחקר, ייעוץ וייעוץ.

צוות ההוראה בעל ניסיון בתפקידי ניהול של חברות לאומיות ורב לאומיות, כמו גם הכנה פדגוגית נהדרת, המאפשרת להם ללמד את הנושאים על חברות בהן הם מומחים. אנשי מקצוע אלו מקנים את הידע שלהם, הנגזר מהפרקטיקה. מקצועי, בתוכניות ה- MBA שלנו המעניקות לסטודנטים חזון גלובלי, מדויק ומותאם נאמנה למציאות החברה.

פיתוח קריירה

ב FBS אנו עוזרים לסטודנט כדי שיוכל לתכנן את הקריירה המקצועית שלו ולקבל את ההחלטות המתאימות ביותר, וכן כדי שיוכל לעצב ולבצע את המטרות העיקריות שלו.

באמצעות שירותים שונים (יועץ קריירה, אימון ומנטורינג, ימי עיון וסדנאות וכיוונות עבודה) התלמיד מלווה לתכנן ולבצע תוכנית אסטרטגית לפיתוח קריירה, ובאופן דומה יש גישה לחילופי תעסוקה שמכניסים צרו קשר עם סטודנטים בתהליך חיפוש עבודה או שרוצים לשפר את עבודתם הנוכחית, עם מגייסים, צופי כישרונות או עם החברות הנכונות

כמה נתונים פיתוח קריירה הן כדלקמן:

  • 4 מתוך 5 סטודנטים שעושים התמחות עם סוף סוף שכרו על ידי אותן חברות
  • 95% מהתלמידים של MBA של FBS לשפר או לשנות את התעסוקה בתוך שנתיים לאחר השלמת המאסטר
  • יותר מ -600 חברות הגישו מועמדות לתפקידי פונדסאם
  • 130 סטודנטים נשכרו על ידי חברות בשנת הלימודים האחרונה 2017/18

מימון

FBS היא קרן ללא מטרת רווח שמטרתה פיתוח של אנשי מקצוע וחברות. לכן, הקרן מציעה סדרה של מלגות למועמדים לתכניות MBA, כך שכל תלמיד המחויב באמת להכשרתם יוכל להשלים את המינהל ללא בעיות כלכליות, בנוסף לכך, FBS יש הסכמי מימון רבים מאוד עם מספר גופים פיננסיים.

מה אומרים התלמידים

עדכון אחרון: מרץ 2020

אודות בית הספר

The origins of Fundesem go back to 1965, when the School was created to meet the demand for a new generation of professionals. Since then and until now, we have defended the value of effort and the de ... קרא יותר

The origins of Fundesem go back to 1965, when the School was created to meet the demand for a new generation of professionals. Since then and until now, we have defended the value of effort and the demand for excellence as key points to the achievement of tangible results. קרא פחות