תואר שני במנהל עסקים (MBA) בתיירות
Akaki Tsereteli State University
מידע מפתח
מיקום הקמפוס
Kutaisi, גאורגיה
שפות
בקש מידע
פורמט לימוד
בקמפוס
מֶשֶׁך
בקש מידע
לִפְסוֹעַ
זמן מלא
שכר לימוד
בקש מידע
מועד אחרון להגשת בקשה
בקש מידע
תאריך ההתחלה המוקדם ביותר
Aug 2023
מלגות
חקור הזדמנויות למלגות כדי לעזור במימון הלימודים שלך
מבוא
התכנית נועדה להכין מומחה בעל כישורים ויכולות מעשיים לבצע מחקר מדעי ועבודות יצירתיות המתאימות לשוק העבודה של תעשיית התיירות הגדלה והדינמית, אשר יהיו לו:
ידע ומיומנויות מעמיקים כדי לקיים קריירה מצליחה בענף התיירות ויוכלו לתפוס תפקידים ניהוליים בארגונים תיירותיים, במוסדות המדינה, לקחת חלק בתכנון, פיתוח וקביעת פוליטיקה ממלכתית, ליצור ולנהל עסק משלהם.
תוצאות למידה (יכולות כלליות וענפים):
תואר שני בתיירות מוענק לסטודנט בעל רמת ידע, כישורים וערכים מתאימים הנקבעים על ידי כישורי השכלה גבוהה.
ידע והכרה:
הבוגר יהיה בעל ידע מעמיק על הפוטנציאל התיירותי של גאורגיה, והזדמנויות הפיתוח שלה בהתחשב בתכנון סיורי תרבות ונופש בעסקי תיירות, מוצרים תיירותיים חדשים "אקולוגיים", "אגרו" ומפרטים של הארגון; מכיר שיטות מחקר מדעיות בתיירות, תכנון עסק תיירותי ומפרטי בקרה בתנאי עבודה בפוליטיקה תיירותית ותהליכי אינטגרציה עולמיים; ניהול שיטות של חברות תיירות, שיטות ניהול משאבים כספיים בחברות תיירות, שיטות עבודה אסטרטגיות עסקיות של חברות תיירות ותפקיד בינלאומי של תיירות בתהליכים הכלכליים המתפתחים במדינה.
מיומנות להשתמש בידע בפועל:
מאסטר יכול:
לתכנן ולעבוד מוצר תיירותי חדש המבוסס על דרישות שוק מודרניות, מחקר מדעי של הסמן, השקפות אסטרטגיות, ניסיון בינלאומי בתיירות, עמדות חדשניות ופיתוח מדינות המקבילות לפוליטיקה הממלכתית;
ניהול משאבים כספיים של חברות תיירות;
להראות ולנהל סכנות האופייניות לתעשיית התיירות;
עבוד על תוצאות מחקר על ידי שימוש בשיטות מודרניות, הערכת מצבים נוכחיים, הגדרת קשר אנליטי בין ניתוח מדדים, מידול אותם ושקול שינויים וגורמי השפעתם;
מיומנות לפתור בעיות מורכבות במצבים בלתי צפויים של ניהול עסקים תיירותי על בסיס ידע נרכש; להשתמש בשיטות ועמדות העדכניות ביותר של ניתוח ופרוגנוזה על מנת לאמוד את הסיכונים;
האם המחקר עובד באופן עצמאי בהתחשב בהמלצות / הוראות שנקבעו מראש;
מיומנות להסיק מסקנות:
להסיק מסקנות והצעות הגיוניות על בסיס מידע שהתקבל על ידי הנתונים שלו או ממקורות אחרים או על ידי שימוש בשיטות מודרניות לחקר שוק התיירות;
קבל מסקנות ניהול אופטימליות על סמך ניתוח, סינתזה, עמדות חדשניות של תוצאות מחקר וידע נרכש;
כישורי תקשורת:
הציגו את עבודותיו / תוצאות המחקר שלו ואת מסקנותיו, טענו ושמרו אותם בדרכים בעל פה או בכתב בשפות גרוזיניות וזרות עם אנשי מקצוע ואנשי מקצוע;
לקיים קשרים עם נציגי תעשיית התיירות במדינתו או בחו"ל;
מיומנויות למידה:
להגדיל ולפתח את הידע שלו על בסיס הערכת הידע, הכישורים והיכולות שלו בצורה ביקורתית ואובייקטיבית;
לפתח תואר מומחה בביצוע מחקרים על מנת להשיג את השכלה הבאה (PhD);
הזדמנויות תעסוקה:
המאסטרים יתפסו תפקידים בארגוני התיירות, בשירותים המתאימים למוסדות המדינה, ישתתפו בתכנון תיירות, יקבעו את הפוליטיקה המתפתחת שלה, ייצרו וינהלו עסק משלהם.