6 תואר שני במינהל עסקים MBA בתוכנית חלקית תוכניות ב צרפת for 2024

תואר שני במינהל עסקים MBA בתוכנית חלקית תוכניות ב צרפת for 2024Filter
    • Paris, צרפת

    משרה חלקית

    15 חודשים

    מְעוּרבָּב

    אנגלית

    MBA מקוון בשיווק יוקרה מאת EIML פריז מציע לסטודנטים חווית למידה ייחודית, ומכין אותם לבנות את הקריירה שלהם לאזורים מגזריים בתעשיית היוקרה: אופנה, תכשיטים ושעונים, קוסמטיקה ובשמים, גסטרונומיה, יין ומשקאות חריפים, שירותי אירוח ויוקרה. . התוכנית המקוונת הנלמדת במלואה באנגלית, מאפשרת לסטודנטים לרכוש ידע בסיסי בניהול יוקרה, שיווק ותקשורת תוך פיתוח הבנה לניהול המותג בנוגע למגזרי יוקרה שונים. הפדגוגיה הינה חדשנית ומבוססת על הוראה מעשית הכוללת ימי עיון, כנסים, תיאורי מקרה ופרויקטים של ייעוץ בשיתוף מותגי יוקרה. לפיכך, EIML MBA מציע סמינרים בכיתה בהתמחויות הבאות: עיצוב קולקציות, גמולוגיה, טכניקות וקוסמטיקה וחומרי גלם להכנת בושם, סדנאות גסטרונומיה וטעימות יין. טיולי לימוד הכוללים סיורים בחנויות בבירות אירופה מאורגנים במטרה לעזור לסטודנטים לפתח חזון בינלאומי של תרבויות יוקרה. למי מיועדת התוכנית הזו? סטודנטים שקיבלו תואר של ארבע עד חמש שנים בהשכלה גבוהה, ואנשי מקצוע השואפים להעמיק את הידע שלהם או להרחיב את הידע שלהם. באמצעות שותפות עם ISIMI-PPA, EIML פריז זכאית להכשיר סטודנטים ולהעריך אותם לקבל תעודת RNCP ברמה 7 של "מנהל שיווק תקשורת מנהל" שהוסמך על ידי משרד התעסוקה הצרפתי בצו של 7 ביולי 2017 ופורסם. בכתב העת הרשמי של 19 ביולי 2017. שנת לימודים אחת בת 65 ימי קורס תואמת 60 נקודות זיכוי. כישורים וידע מוערכים, באופן שווה, בשתי דרכים שונות: הערכה רציפה והערכה סופית. הערכה רציפה מאורגנת לאורך תקופת ההוראה. זה יכול להתבסס על מבחני הערכה, מקרים מעשיים, עבודות מחקר ו / או מצגות בעל פה, המתבצעות באופן פרטני או קבוצתי. מבחני ההערכה הסופיים מאורגנים מחוץ למפגשי הקורס. במידת הצורך הוא יכול להתייחס למחקר מקרה, למימוש פרויקט, כתיבת דו"ח פעילות ו / או חיבור, משחק תפקידים בהקשר מקצועי.

    • Paris, צרפת

    משרה חלקית

    2 שנים

    למידה מרחוק, בקמפוס

    אנגלית

    ה- MBA בניהול בינלאומי מתמקד בפונקציות המנהיגות החיצונית והפנימית האופייניות לתאגידים רב לאומיים (MNC).

    • Paris, צרפת

    משרה חלקית

    2 שנים

    למידה מרחוק, בקמפוס

    אנגלית

    תוכנית זו מתייחסת לממשק של לוגיסטיקה שיווקית ותופעות תרבותיות כפי שהן קיימות בסביבה גלובלית עכשווית.

    • Paris, צרפת
    • Rio de Janeiro, ברזיל
    • + 1 more

    משרה חלקית

    17 חודשים

    בקמפוס

    תכנית ה- MBA זה 17 חודשים במשרה חלקית מתמקדת בבניית יכולות ניהול עסקי ליבה תוך מינוף על הגיוון התרבותי העצום של תלמידים המגיעים ממדינות שונות ודיסציפלינות שונות מכל רחבי העולם.

    • Paris, צרפת

    משרה חלקית

    16 חודשים

    בקמפוס

    אנגלית

    תכנית הלימודים בת 16 חודשים, הנלמדת באנגלית וצרפתית, כוללת את קורסי הליבה וריכוז מקצועי או ריכוז כפול בהתאם לפרויקט הייעוץ של המשתתף.

    • Paris, צרפת

    משרה חלקית

    2 שנים

    בקמפוס

    צָרְפָתִית

    תוכנית זו מורכבת של 4 ו 5 בשנה, ומספק MBA. התמחות מיוחדת, היא מיועדת למנהלים עתידיים ומומחים של עולם העסקים ספורט. ליבה משותפת אחת קיימת עם MBA השנה הראשונה בניהול הספורט. בסוף זה, שלוש אפשרויות נבחרות לסטודנט, להמשיך את לימודיו במנהל עסקים 2 ניהול הספורט או להתמחות ב MBA 2 בשיווק ספורט או MBA 2 באירועי ספורט.