5 תואר שני במינהל עסקים MBA בתוכנית חלקית תוכניות ב גרמניה for 2024

תואר שני במינהל עסקים MBA בתוכנית חלקית תוכניות ב גרמניה for 2024Filter
    • Frankfurt, גרמניה
    • Düsseldorf, גרמניה

    משרה חלקית

    12 חודשים

    מְעוּרבָּב, בקמפוס

    אנגלית

    תואר שני במנהל עסקים עבור אנשי מקצוע צעירים מכל ענף עם פוטנציאל מנהיגות חזקה שרוצים להישאר תעסוקה מלאה ולהרוויח תועלת ברמה עולמית MBA החינוך בפרנקפורט, הלב הכלכלי של אירופה.

    • Berlin, גרמניה

    משרה חלקית

    24 חודשים

    מְעוּרבָּב

    אנגלית

    ה- ESMT Berlin MBA במשרה חלקית מעורבב בחדשנות עסקית היא דרך אידיאלית להמשיך לעבוד במשרה מלאה תוך קבלת הידע והמיומנויות לתמוך לא רק בהתפתחות האישית שלך, אלא גם בצמיחה ובשינוי החברה שלך. התוכנית מכוונת לאנשים עם ניסיון מקצועי של שלוש שנים לפחות, המעוניינים להיות סוכני שינוי יעילים בארגונם. בין אם אתה חלק מחברה בוגרת הזקוקה לעורר חדשנות משבשת או סטארט-אפ המעוניין להגדיל את התוכנית, תוכנית זו עשויה להיות השלב הבא בקריירה שלך.

    • Germany Online, גרמניה

    משרה חלקית

    4 סמסטרים

    למידה מרחוק

    גֶרמָנִיָת

    תכנית הלימודים לתואר שני בניהול כללי, בעלת תואר שני במנהל עסקים (MBA) מאוניברסיטת דיפלומה, מאפשרת לסטודנטים בוגרי מדעי הטבע, ההנדסה, מדעי הרוח או מדעי החברה לרכוש מיומנויות ניהוליות שיאפשרו להם להמשיך בעמדת הנהגה להעפיל.

    • Zittau, גרמניה

    משרה חלקית

    5 סמסטרים

    מְעוּרבָּב

    גֶרמָנִיָת

    "ניהול קיימות משולב - QUAR" הוא ביטוי למדיניות של Zittau/Görlitz University of Applied Sciences, קורסים מוכווני שוק חדשים ויישום

    • Munich, גרמניה

    משרה חלקית

    24 חודשים

    בקמפוס

    אנגלית

    תרצה להמשיך בקריירה שלך ולהמשיך לעבוד תוך כדי התפתחות אקדמית? תוכנית הלימודים במשרה חלקית ב- Munich Business School היא האפשרות הטובה ביותר עבורך. בתכנית חלקית חוץ תעסוקתית MBA ניהול כללי, תרכוש ידע בסיסי מצוין בניהול חברה כללי. אתה תחזק את הביצועים המקצועיים שלך ותקבל תובנות עמוקות על שווקים בינלאומיים ותרבויות שונות, וכל זה, תוך כדי המשך לממש את המקצוע שלך.